هیچ چیز به اندازه یک حوله کلاه دار مردانه و پرزدار برای خشک کردن وجود ندارد. فقط از مارک کوبان بپرسید، که اولین چک حقوقی کلان خود را صرف جایگزینی حوله های قدیمی و پوسیده خود با حوله های گران قیمت کرد.

اما وقتی با مجموعه حوله‌های خود از صفر شروع می‌کنید، ممکن است از تعداد زیادی برای انتخاب شگفت‌زده شوید.

اولین نوع حوله ای که فوراً به آن نیاز خواهید داشت، حوله حمام است این حوله ای است که درست زمانی که از حمام یا حمام خارج می شوید به آن دست می گیرید.

به طور معمول، حوله های حمام در ابعاد 27 در 52 یا 30 در 58 اینچ هستند. بنابراین اگر دوست دارید حوله‌های زیادی برای کار داشته باشید، اندازه بزرگ‌تر ممکن است برای شما مناسب باشد. اما به خاطر داشته باشید، هرچه حوله بزرگتر باشد، کمتر می توانید یکباره بشویید.

اینها شما را از سردرد پاک کردن هر روزه کف حمام نجات می دهد تشک های حمام شما مستقیماً در مقابل دوش یا حمام قرار می گیرند تا تمام آبی که هنگام بیرون آمدن از شما چکه می کند، خارج شود.

برای انتخاب اندازه مناسب، ممکن است نیاز به اندازه گیری کمی داشته باشید. اگر اندازه حمام شما کوچکتر است، یک تشک حمام 20 در 30 اینچی به احتمال زیاد بهترین جا را خواهد داشت. در حالی که حمام های بزرگتر به راحتی می توانند یک تشک 24 در 36 اینچی را قرار دهند.

پارچه های دستشویی برای شستن صورت و همچنین انجام کارهای مضاعف در اطراف خانه عالی هستند این حوله های کوچکتر معمولاً در ابعاد 12×12 یا 13×13 اینچ هستند.

اینها حوله هایی هستند که تا زمانی که آنجا نباشند متوجه آنها نمی شوید حوله های دستی دقیقاً همان کاری را انجام می دهند که نشان می دهند: دست های شما را خشک کنید.

در حالی که ممکن است خیلی ضروری به نظر نرسند، ممکن است زمانی که دیوانه وار با دستان خیس حمام خود را جستجو می کنید، نظر خود را تغییر دهید.

اندازه معمولی حوله های دستی 16 در 32 اینچ است، با این حال، گاهی اوقات گزینه کوچکتر 15 در 28 اینچ وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *