همانطور که قبلا ذکر شد، ورق گالوانیزه کرکره ای در شیراز تحت فشار زیادی قرار می گیرند تا به شکل دلخواه در بیایند.

آنها معمولاً با چنین نامی تعیین می شوند زیرا ضخامت آنها کمتر از 6 میلی متر است. هنگامی که ورق فلزی مانند فولاد تحت فرآیند گالوانیزه شدن قرار گرفته باشد.

می تواند از کاربردهای مختلف ساختمانی مانند سایبان، قاب ساختمان، نرده، راهروهای صنعتی و موارد مشابه بهره مند شود.

برای ارائه یک مثال ملموس تر، می توان به نحوه اعمال ورق های فولادی روی سایبان ها نگاه کرد. هدف اصلی سایبان ایجاد سایه و محافظت در برابر نور خورشید و سایر انواع قرار گرفتن در معرض عناصر است.

استفاده از ورق های فولادی گالوانیزه در کار سایبان یک انتخاب هوشمندانه است زیرا خواص آن به منظور تولید یک ماده بسیار محافظ که می تواند سطوح بالایی از خوردگی را تحمل کند، دستکاری شده است.

ورق های فلزی که در کنار سایبان های مختلف دیگر ساخته شده اند در مقایسه با سایر انواع سایبان با چگالی کم مانند پارچه دوام بیشتری دارند.

از سوی دیگر، ورق های فولادی گالوانیزه را می توان به گونه ای شکل داد که بتوان آن ها را به عنوان پانل های حصاری نصب کرد. مواد سبک وزن آن انجام پروژه های حصارکشی را آسان تر می کند.

علاوه بر این، این نوع مواد می تواند در برابر فشار یا هر نوع هوازدگی که می تواند ظاهر آن را کاهش دهد مقاومت کند.

ورق های فولادی گالوانیزه را می توان به همراه انواع دیگر اتصالات فلزی مانند میخ، مهره و پیچ و مهره نیز به کار برد. این نوع کاربردها معمولاً به منظور افزودن لایه دیگری از پشتیبانی به انواع مختلف وسایل فلزی استفاده می شوند.

این کاربرد خاص در مورد مبلمان مبتنی بر فولاد ضد زنگ بیشتر مشهود است. اگرچه این ماده به خودی خود از قبل بادوام، پایدار و دارای خواصی است که می تواند از اکسیداسیون جلوگیری کند، اتصالات ورق فولادی می توانند پشتیبانی بیشتری ارائه دهند.

آنها را می توان هنگام اتصال پایه های میز به یکدیگر، به عنوان مثال، در کل فرآیند مونتاژ مبلمان فولاد ضد زنگ استفاده کرد. این تلاش به دلیل ویژگی های سبک وزن ورق فلزی فولاد ضد زنگ که می تواند به شکل دلخواه دستکاری شود، به هیچ وجه دشوار نیست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *