استفاده از لوله پلیکا آذر اتصال در عراق برای ساختمان سازی ممنوع شد

اتصال سریع یک لوله پلیکا آذر اتصال است که بدون استفاده از ابزار به سرعت جدا می شود. این دارای مزایای ساختار فشرده، اندازه کوچک، وزن سبک، مقاومت در برابر فشار بالا و قابلیت تعویض است.

این نوع اتصال لوله سبک، انعطاف پذیر و تمیز است و به طور گسترده در هوافضا، متالورژی، معدن، آهنگری، زغال سنگ، نفت، کشتی سازی، ماشین آلات، تجهیزات شیمیایی و ماشین آلات مختلف کشاورزی استفاده می شود.

مخصوصاً برای جداسازی مکرر و مونتاژ خطوط لوله در صورت نیاز فوری مناسب است. فشار کاری کانکتور سریع:بنزین، نفت سنگین، نفت سفید، روغن هیدرولیک، نفت کوره، روغن سردخانه، آب، آب نمک، مایعات اسیدی و قلیایی، گاز پرفشار و غیره.

مواد اصلی: فولاد کربن، فولاد ضد زنگ، مس، آلیاژ آلومینیوم و مواد ویژه.

مواد آب بندی: لاستیک نیتریل، پلی یورتان، لاستیک فلوئور، پلی تترا فلوئورواتیلن، لاستیک اتیلن پروپیلن

تفاوت بین زانویی فولاد ضد زنگ جوشکاری شده صنعتی و فولاد کربنی در این است که مواد 201، 304، 304L، 316 و 316L هستند. ترکیب شیمیایی موجود در آنها سطح آرنج را برای مدت طولانی از زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند.

با توجه به تولید استاندارد را می توان به: زانویی شعاع بلند فولاد ضد زنگ 90 درجه تبدیل کرد، استاندارد ساخت را می توان به استاندارد ملی، استاندارد کشتی، استاندارد الکتریکی، استاندارد آب، استاندارد آمریکا، استاندارد آلمان، استاندارد ژاپن، استاندارد روسیه و غیره تقسیم کرد.

روش تولید را می توان به سیستم فشار، پرس، آهنگری، ریخته گری و غیره تقسیم کرد. هدف: اتصال دو لوله با قطرهای اسمی یکسان یا متفاوت، به طوری که لوله ها بتوانند چرخش های 90 درجه، 45 درجه، 180 درجه و درجات مختلف را ایجاد کنند به طور گسترده در صنایع غذایی، متالورژی، پتروشیمی استفاده می شود.

این محصولات به طور گسترده ای در تامین آب، پرترولوم، حفاظت از محیط زیست، شیمیایی، صنعت، مواد غذایی، برق، ساخت و ساز، فاضلاب، متالورژی، سیستم حفاظت از آتش و سایر پرونده ها استفاده می شود.

مواد اتصالات لوله از فولاد ضد زنگ 201،304،304L، 310،316،316L، و غیره، برای انجام اتصالات لوله سگک سیم و لوازم جانبی مختلف غیر استاندارد.