علاقه فزاینده ای به لباس ژیمناستیک دخترانه دامن دار پس از بازی های المپیک وجود داشته است. چندین والدین الهام گرفته اند و فرزندان خود را در باشگاه های ژیمناستیک محلی ثبت نام کرده اند تا آنها را برای ژیمناستیک حرفه ای آموزش دهند.

به عنوان یک باشگاه ژیمناستیک پیشرو در میلتون کینز، در ماه های اخیر پذیرای چندین والدین و فرزندان مشتاق بوده است. یکی از رایج ترین سوالاتی که والدین از ما می پرسند این است.

ژیمناستیک در ابتدا می تواند یک ورزش چالش برانگیز و دلهره آور باشد. و اگر فرزند شما برای اولین جلسه خود با لباس نامناسب حاضر شود، نمی تواند شرکت کند و آموزش خود را با دیگران آغاز کند.

بنابراین اگر فرزند شما در آستانه شروع تمرینات ژیمناستیک است، در اینجا راهنمایی برای نحوه لباس پوشیدن او برای کلاس های خود آورده شده است:

قبل از اینکه در مورد لباس ژیمناستیک ایده آل صحبت کنیم، بیایید در مورد آنچه که برای جلسات ژیمناستیک نپوشیم صحبت کنیم. از هرگونه لباسی مانند شلوار جین که حرکت را محدود می کند و دارای زیپ و دکمه است، باید اجتناب شود.

همچنین باید از لباس‌های گشاد و گشاد که می‌توانند آویزان شوند و جلوی صورت فرزندتان را بگیرند یا حرکت او را محدود کنند، اجتناب کنید، زیرا ممکن است در تجهیزات و قسمت‌های بدن گیر کند.

توجه به این نکته ضروری است که کودکان در حین تمرین ژیمناستیک نمی توانند جواهراتی بپوشند زیرا ممکن است گیر کرده یا بیفتند و باعث آسیب به کودک شما و دیگران شود.

اکنون که می دانید چه چیزی را نباید بپوشید، در اینجا این است که کودک شما باید برای کلاس های ژیمناستیک خود چه بپوشد.

بهترین لباس ژیمناستیک برای دختران، کتانی یا یونیتارد است. لئوتارد به ژیمناست ها اجازه می دهد تا طیف کاملی از حرکات را بدون ایجاد اصطکاک یا محدودیت انجام دهند. آنها برای ژیمناستیک ایده آل هستند زیرا کمتر در هر وسیله ای گرفتار می شوند و هر تمرینی را مختل می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *