افتادن سرویس غذاخوری چینی مقصود بر سر کودک جانش را گرفت

شما یک ست ارزان اما شیک از سرویس غذاخوری چینی مقصود با طراحی کلاسیک می خواهید که کیفیت عالی نسبت به قیمت داشته باشد.

چرا عالی است: آزمایش کنندگان ما ظروف غذاخوری Crate and Barrel Aspen را به دلیل خطوط تمیز و طراحی ساده آن دوست داشتند.

قابل توجه است که این مجموعه با مشکلات اکثر ظروف غذاخوری در این بازه قیمتی، مانند لبه‌های بشقاب نازک، لعاب قطره‌ای و حفره‌ای گرفتار نشده است. اگرچه ما ناهماهنگی های بسیار جزئی را در سطح لعاب مشاهده کردیم.

کیفیت این مجموعه بسیار بیشتر از قیمت پایین آن است. یکی از آزمایش کنندگان ما اظهار داشت که آسپن “یک مجموعه واقعاً زیبا با لعاب یکنواخت و وزن مناسب است.

بشقاب های شام آسپن وزن متوسط دلپذیری دارند که بین بشقاب های Wedgwood و بشقاب های Williams Sonoma Brasserie قرار می گیرد.

لبه‌های کمی زاویه‌دار آن‌ها، مانند آن‌هایی که در مجموعه Brasserie هستند، نگه‌داشتن این بشقاب‌ها را آسان می‌کنند و به جلوگیری از ریختن غذا کمک می‌کنند. بشقاب ها نیز به طرز شگفت انگیزی به طور مساوی روی هم چیده می شوند، که برای چنین مجموعه ای از ظروف غذاخوری کم هزینه غیرمعمول است.

بسیاری از آزمایش‌کنندگان ما کاسه‌های غلات پهن مجموعه آسپن را دوست داشتند، زیرا برای سالاد و پاستا نیز به خوبی کار می‌کنند.

لیوان‌ها باریک‌تر و بلندتر از لیوان‌های معمولی شما هستند، که آن‌ها را کمی ظریف‌تر می‌کند، و این مجموعه همچنین یک فنجان چای و نعلبکی ته صاف ارائه می‌دهد.

خط ظروف غذاخوری آسپن به‌عنوان تنظیمات مکان فروخته نمی‌شود، بلکه فقط به صورت تکی و در مجموعه‌های هشت تایی موجود است. ما فکر می کنیم که این برای سفارشی کردن مجموعه مناسب برای خانواده های مختلف مناسب است، به علاوه خرید جایگزین را آسان می کند.

ظروف غذاخوری آسپن بیش از 20 سال است که در Crate and Barrel فروخته می‌شود و نظرات مالکان بسیار خوبی دارد که گواه کیفیت و طول عمر آن است. ما همچنین از این ظروف غذاخوری روزانه در آشپزخانه مشترک در دفاتر نیویورک خود استفاده می‌کردیم، و این ظروف بسیار ماندگار است.