انداختن كاشي آشپزخانه بين كابينت در بازی جام جهانی

برای كاشي آشپزخانه بين كابينت وجود ندارد. مانند کفپوش‌ها، خوب است به خاطر داشته باشید که رنگ‌های تیره‌تر آشپزخانه را کوچک‌تر نشان می‌دهند. رنگ‌های روشن‌تر آن را بزرگ‌تر نشان می‌دهند، اما خود را به رنگ‌های خنثی محدود نکنید.

کاشی‌های آشپزخانه برای دیوارها و پشت‌پاشی‌ها تقریباً در هر رنگی که تصور کنید وجود دارد. بک اسپلش مکان خوبی برای معرفی رنگ‌های خوش‌آمد مانند زرد یا قرمز است.

معمولا اکثر صاحب خانه ها با رنگ های سفید، خاکستری یا بژ استفاده می کنند. به خاطر داشته باشید که این رنگ ها لکه ها و کثیفی را نشان می دهند.

رنگ‌های تیره مانند مشکی یا خاکستری ذغالی حس لوکس بودن را منتقل می‌کنند، در حالی که یک دیوار آبی یا پشتی به آشپزخانه حس خانه‌داری می‌دهد. با ترکیب بیش از یک رنگ یا معرفی کاشی‌های طرح‌دار، می‌توانید با بک اسپلش‌ها نیز خلاق باشید.

رنگ کاشی تنها رنگی نیست که باید در نظر گرفته شود. رنگ دوغاب بر نحوه ظاهر کاشی در سطح چشم پس از نصب تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، رنگ دوغاب مشابه کاشی بر کاشی تأکید می کند.

برعکس، یک رنگ دوغاب متضاد شکل آن را برجسته می کند چند درجه روشن تر یا تیره تر از رنگ کاشی شما دوغاب بزنید. به کاشی اجازه می دهد تا بدرخشد اما همچنین توجه را به شکل آن جلب می کند.

هزینه کاشی برای دیوارهای آشپزخانه یا بک اسپلش مشابه هزینه کاشی برای کف است. انتظار دارید از 2 تا 100 دلار به ازای هر فوت مربع بپردازید. طبق RemodelingCalculator.com، مجدداً، سرامیک ارزان‌ترین گزینه با قیمت 4.30 تا 4.70 دلار در هر فوت مربع برای یک کاشی 14×14 تا 24×24 خواهد بود. پرسلن کمی گران تر است.

قیمت آن به طور متوسط 4.45 تا 5 دلار در هر فوت مربع است، در حالی که سنگ طبیعی گرانتر است. شما می توانید 5.70 تا 7.40 دلار برای هر فوت مربع برای سنگ مرمر، 6 تا 7.75 دلار برای تخته سنگ و 6.25 تا 8 دلار برای گرانیت بودجه اختصاص دهید.