با زدن خمیر دندان کلگیت شاد و خرسند شوید

در این مقاله از دندانپزشکی مینا، نگاهی خواهیم داشت به نحوه عملکرد خمیر دندان کلگیت دندان و اینکه چگونه می تواند به شما کمک کند سفیدی مرواریدی خود را روشن و زیبا نگه دارید.

خمیر دندان سفید کننده حاوی مواد ساینده ملایم برای از بین بردن لکه است تقریباً همه انواع خمیردندان حاوی نوعی ساینده ملایم هستند، زیرا به از بین بردن پلاک و جلا دادن دندان ها کمک می کند.

با این حال، خمیر دندان های سفید کننده معمولاً دارای سطح بالاتری از ذرات ساینده هستند. جوش شیرین اغلب استفاده می شود، مانند سیلیس، دی کلسیم فسفات، و تعدادی دیگر از مواد ساینده.

این ساینده‌ها معمولاً به‌طور خاص فرموله می‌شوند تا نرم‌تر از مینای دندان شما باشند. این تضمین می‌کند که دندان‌های شما فرسوده نمی‌شوند، اما همچنان می‌توان از آنها برای از بین بردن لکه‌های سطحی ناشی از تجمع پلاک استفاده کرد و دندان‌های شما را درخشان و زیبا نگه داشت.

برخی از خمیردندان های سفید کننده حاوی پراکسید برای افزایش قدرت سفید کنندگی هستند تمام خمیردندان‌های دارای مواد ساینده می‌توانند دندان‌های شما را تا حدی سفید کنند، اما برای قدرت سفید کنندگی بیشتر، باید خمیردندانی را انتخاب کنید که حاوی پراکسیدی مانند پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید باشد.

اینها همان ترکیباتی هستند که در درمان های حرفه ای سفید کننده استفاده می شوند. پراکسید بسیار فرار است و پیوندهایی را که لکه‌ها را روی دندان‌های شما نگه می‌دارند، در هنگام تماس می‌شکند. این کار لکه ها را از بین می برد و رنگ سفید طبیعی مینای دندان را بازیابی می کند.

اگر می خواهید بهترین نتایج سفید کننده را داشته باشید، باید خمیر دندانی را انتخاب کنید که حاوی هیدروژن یا پراکسید کاربامید باشد.

استفاده مکرر از خمیردندان طبق دستورالعمل استفاده می تواند لکه های جزئی دندان و زردی را معکوس کند. شما همچنین می توانید از خمیر دندان سفید کننده برای سفید نگه داشتن دندان های خود پس از سفید کردن حرفه ای آنها استفاده کنید.