تخمه کدو تنبل هوشمندی که شما را به موقع هشدار می دهد

تخمه کدو تنبل با طعم آجیلی خوشمزه‌ای که دارند، می‌توانند به عنوان یک میان‌وعده عالی استفاده شوند. تخمه کدو تنبل را می توان با نمک کمی یا در طعم های مختلف خریداری کرد.

فقط حتما برچسب را بخوانید. دانه های کدو تنبل طعم دار پتانسیل بالایی برای داشتن سدیم دارند.

سالادها گزینه ای عالی برای یک وعده غذایی سالم و خوشمزه هستند، پس چرا یکی از سالادهای مورد علاقه خود را با دانه کدو تنبل پر نکنید؟ برای الهام گرفتن از این سالاد گیاهی با دانه کدو تنبل استفاده کنید: سالاد طالبی با تربچه و تخمه کدو تنبل.

اسموتی ها روشی فوق العاده برای جا دادن میوه ها، سبزیجات، آجیل ها و دانه های غنی از مواد مغذی در رژیم غذایی شما هستند. و دانه های کدو تنبل می توانند مقداری چربی سالم، پروتئین و فیبر را به معجون خنک شما اضافه کنند. از این فرمول اسموتی پیروی کنید تا امروز اسموتی خود را با مقداری دانه کدو تنبل بسازید.

کدو تنبل حتی در وعده صبحانه تجسم احساس و طعم پاییز است، و چرا دو برابر نمی شود و دانه های کدو را هم اضافه نمی کند؟ این دستور العمل آسان برای پای کدو تنبل جو دوسر شبانه را امتحان کنید تا از کل کدو تنبل گوشت و دانه ها نهایت استفاده را ببرید. و حتماً ویدیوی تهیه این دستور را نیز ببینید.

با یک غذاساز و چند ماده ساده می توانید یک میان وعده مغذی و خوشمزه درست کنید. به لطف دانه‌های کدو تنبل، این لقمه‌های انرژی ادویه کدو تنبل مملو از فیبر هستند و زمانی که در حال غذا خوردن هستید، گزینه‌ای رضایت‌بخش هستند.

برای نکات بیشتر در مورد نحوه استفاده از غذاهای گیاهی، موارد زیر را بررسی کنید و برخی دیگر از دستور العمل های مورد علاقه من با استفاده از دانه کدو تنبل را بررسی کنید:کاسه غلات الهه سبز نان کدو تنبل وگان با دانه کدو تنبل سرمه کبابی با تخم کدو