تلویزیون برای آموزش کودکان و افزایش ضریب هوشی

تحقیقات تلویزیون قدیمی موجود در مورد تلویزیون مورد علاقه مربیان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و مشخص شد که در چهار دسته کلی دسته بندی می شوند:

(الف) مطالعات اثرات اجتماعی عمومی تلویزیون، (ب) تجزیه و تحلیل محتوا، (ج) مطالعات اثرات آموزشی تلویزیون و (د) مطالعات فنی.

مطالعات انجام شده در هر یک از این چهار مقوله مورد بررسی قرار گرفت و تعمیماتی از آنها استخراج شد.

هیچ تلاشی مدل پالتو چرم برای بررسی تحقیقات مرتبط که بدون شک برای مشکلات تلویزیون قابل استفاده است، صورت نگرفت.

به عنوان مثال، حجم وسیعی از اطلاعات تحقیقاتی توسعه یافته در زمینه سمعی و بصری در طول 30 سال گذشته مورد توجه قرار نگرفت.

محققین عروسک روسی آینده متوجه خواهند شد که تحقیقات تلویزیونی موجود و تحقیقات سمعی و بصری موجود تنها یک نقشه طرحی از زمینه ارتباطات سمعی و بصری ارائه می دهند.

برای استفاده عاقلانه از این ابزارهای مهم و این به ویژه در مورد تلویزیون صادق است، لازم است که خیلی بیشتر بدانیم و درک کنیم این چالش برای تحقیقات آینده است.

با توجه به رفع فیلتر اینستاگرام دانش سردبیر، این اولین بررسی جامع از تحقیقات تلویزیونی آموزشی است که منتشر شده است.

سازماندهی تحقیق در چهار دسته اثرات اجتماعی عمومی، تحلیل محتوا، اثرات آموزشی و مشکلات فنی بررسی دقیق نتایج و نتیجه گیری کلی باید به مربی در درک مشارکت های منحصر به فرد تلویزیون آموزشی کمک زیادی کند.

  • منابع:
    1. Television and education: A review of research
  • تبلیغات: 
    1. خودکارهای اولیه نه در طراحی مکانیکی و در انتخاب جوهر شکست خوردند
    2. اطلاعاتی درمورد دانش درک شده از دستورالعمل‌های مصرف شکر
    3. اساس کار انجام شده توسط گاز به عنوان یک ماده پانسمان بالقوه مضر
    4. سرنگی با کاهش پتانسیل ایجاد سوزنی سهوی و قرار گرفتن در معرض محصولات سمی