تلویزیون سامسونگ چهل و دو اینچ که از آن به عنوان کنترل کولر نیز می توان استفاده کرد

همچنین مهم است که مطمئن شوید تلویزیون سامسونگ چهل و دو اینچ انتخابی دارای تیونر مناسب برای پخش سیگنال تلویزیونی است که وارد خانه می شوید.

بسیاری از صفحه نمایش های پلاسما و تلویزیون های LCD فاقد تیونر داخلی هستند، به این معنی که آنها باید سیگنال تلویزیون را از جعبه کابل، جعبه تلویزیون ماهواره ای، سیگنال DirectTV یا سایر دستگاه های مشابه دریافت کنند.

مهم است که مطمئن شوید نوع تیونری که با تلویزیون مد نظر شما ارائه می شود را درک کرده اید، و خرید تمام لوازم جانبی مورد نیاز هنگام خرید تلویزیون بسیار مهم است.

در مورد لوازم جانبی، مهم است که برای اتصال آن صفحه نمایش LCD به پخش کننده DVD، VCR، پخش کننده دیسک لیزری، رایانه یا دستگاه های دیگر، فقط کابل کشی با بالاترین کیفیت خریداری کنید.

کابل های با بالاترین کیفیت بهترین کیفیت تصویر و صدا را ارائه می دهند که باعث افزایش بیشتر نمایشگر تلویزیون LCD شما می شود.

البته این نیز مهم است که بهترین قیمتی را که می توانید در تلویزیون ال سی دی مورد نظر خود دریافت کنید. قیمت خرده فروشی پیشنهادی تلویزیون LCD معمولی با توجه به تعدادی از عوامل مانند اندازه نمایشگر، نازکی نمایشگر و کیفیت سازنده متفاوت خواهد بود.

مهم است که تا آنجا که ممکن است خرید کنید و نظرات همه مدل هایی را که در نظر دارید بخوانید.

در نهایت، توانایی پخش چندین فرمت سیگنال تلویزیونی مختلف، مانند PAL، NTSC و SECAM، یک نکته مهم است.

نقاط مختلف جهان از فرمت‌های متفاوتی برای سیگنال‌های تلویزیونی و محصولات ویدیویی استفاده می‌کنند، و خرید یکی از این تلویزیون‌های LCD چند سیستمی، راه خوبی برای همه‌کاره‌تر کردن و مفیدتر کردن آن است و در عین حال بهترین ارزش را برای روز شما به ارمغان می‌آورد.

اگر می خواهید یک پخش کننده DVD، VCR، کنسول بازی، کامپیوتر یا دستگاه دیگری را به صفحه نمایش LCD متصل کنید، ورودی های تلویزیون مهم هستند.

انواع مختلفی از ورودی ها وجود دارد، و مهم است که تلویزیونی که انتخاب می کنید گزینه های مختلفی برای دریافت سیگنال به دستگاه ارائه دهد. یک تلویزیون با ورودی های بسیار زیاد به شما امکان می دهد تعدادی دستگاه مختلف را به تلویزیون متصل کنید و تطبیق پذیری و ارزش آن را بسیار افزایش می دهد.