دوبند کشتی بچه گانه با قدمت 1000 ساله کشف شد

در ابتدا، استفاده از دوبند کشتی بچه گانه نیز بسیار کم بود، زیرا افراد بدون یونیفرم به رقابت می پرداختند، و مبارزه تن به تن، نمایش نهایی مهارت و قدرت آنها بود.

با این حال، همانطور که جامعه تکامل یافت و شروع به نگاه تحقیرآمیز به کشتی بدون پوشیدن لباس کرد، نیاز به ارائه یک لباس احساس شد. این زمانی بود که تک نفره به عنوان یک لباس برای کشتی پذیرفته شد.

یک تک نفره به طور سنتی به ادامه مسابقات کشتی کمک کرد و تضمین کرد که تکنیک های مبارزه تن به تن قدیمی با حداقل تغییرات به دلیل معرفی تک نفره حفظ می شود. یک سینگل به ادامه مبارزه تن به تن بدون مهار کمک کرد و در عین حال به هدف پوشاندن بدن در طول مسابقه کشتی نیز کمک کرد.

نکات منفی پوشیدن لباس مجرد در کشتی درحالی‌که لباس‌های مجرد به‌طور سنتی پوشیده می‌شوند، بسیاری با ایده پوشیدن لباس‌های مجرد مخالف هستند و می‌خواهند آن را به طور کامل کنار بگذارند. دلایل بسیاری نیز برای این دیدگاه وجود دارد.

مهمترین آنها این واقعیت است که مجردها کاملاً آشکار هستند. لباس محکم روی کشتی گیر می نشیند زیرا از مواد کششی ساخته شده است و باعث می شود نامناسب به نظر برسد.

ورزشکاران خودآگاهی که با فرم بدن خود راحت نیستند یا خجالتی هستند و از پوشیدن لباس های آشکار راحت نیستند، ممکن است به این راحتی لباس های مجرد بپوشند.

اگر آنها مجبور به پوشیدن آن شوند، حتی ممکن است بر عملکرد آنها تأثیر بگذارد. به نظر می رسد که این در میان کشتی گیران دبیرستانی که در کشتی فولکلور شرکت می کنند رایج تر است.

تأثیر یونیفرم های مورد استفاده در هنرهای رزمی مختلط بر کشتی در حالی که یونیفرم هنرهای رزمی مختلط یک یونیفرم تمام بدن است و از هیچ ماده کششی نیز ساخته نمی شود، MMA در مقایسه با کشتی به شدت به مجموعه متفاوتی از تکنیک های مبارزه متکی است.