رسم رنگ پاشی در هند یک کودک را نابینا کرد

جشن رنگ ضد زنگ اپوکسی در هند یکی از بزرگترین جشنواره های دنیاست که مردم این کشور پایان فصل زمستان و آغاز فصل بهار را جشن میگیرند.

در آخرین جشن سال میلادی و استقبال از بهار یک کودک هندی به علت پاشیده شدن رنگ بر روی صورت و چشم هایش نابینا شد اگر تمایل دارید از عجیب ترین خبرها باخبر شوید با آراد برندینگ همراه باشید.

یکی از انواع پرکاربرد پوشش که در صنعت مورد توجه قرار گرفته رنگ نسوز است، این رنگها در طیفهای متفاوتی در بازار موجود هستند.

جالب است که بدانید قیمت رنگ منگنز همچون مشکی و سفید نمونه های براق و مات گران تر از مدل های دیگر است و این مسئله به علت ترکیباتی موجود است و شما می توانید مطابق با سلیقه خودتان هر کدام از آنها را استفاده کنید.

در قسمت قبل به انواع مدل رنگ سرد ترافیکی اشاره کردیم اما در این قسمت قصد داریم به مدل دیگری از رنگ نسوز اشاره کنیم. امروزه به دلیل این که درجه هوا در خیلی از مناطق بالا رفته است و روز به روز گرم تر می شود افراد زیادی برا جلو گیری از آتش سوزی وسایلها و سطوح از رنگ نسوز پودری استفاده می کنند.

این محصول به گونه ای ساخته شده اند که در برابر حرارتهای بالا دارای مقاومت بوده و به راحتی در معرض تجزیه و خرابی قرار نمی گیرند.