سیر ترشی فله ای چند هزار ساله که در اعماق اقیانوس کشف شد

مهم نیست که سیر ترشی فله ای را چگونه ذخیره می کنید، به مرور زمان خشک می شود یا می پوسد نگهداری سیر با ترشی آن ماندگاری طولانی تری به آن می دهد.

سیر ترشی طعم خود را به خود می گیرد، که کمی با سیر تازه متفاوت است، اگرچه نت های اصلی همه طعم یکسانی دارند. چه اهل سیر سرسخت باشید و چه فقط می‌خواهید خون‌آشام‌ها را دور نگه دارید، یک دستور تهیه ترشی آسان برای شما وجود دارد.

شیشه ها را برای ترشی آماده کنید. قبل از شروع، باید مطمئن شوید که باکتری را به شیشه های کنسرو خود وارد نکنید.

کوچکترین آلودگی می تواند یک دسته کاملاً خوب سیر را از بین ببرد، بنابراین از قبل مطمئن شوید که آنها به درستی استریل شده باشند پس از استریل شدن، آنها را روی یک حوله تازه تمیز شده روی پیشخوان آشپزخانه قرار دهید تا در هوا خشک شوند.

شاید ساده ترین راه برای انجام این کار شستن شیشه ها و درب های ماشین ظرفشویی در چرخه «استریل کردن» باشد. اگر ماشین ظرفشویی یا ماشین ظرفشویی با عملکرد استریل کردن ندارید، شیشه ها و درب ها را به مدت 10 دقیقه در آب جوش قرار دهید تا استریل شوند.

هنگام استفاده از قوطی ها و درب های تازه استریل شده، از انبر تمیز یا انبر کنسرو استفاده کنید. هر گونه تعامل بین پوست انسان و شیشه یا درب آن می تواند باکتری های ناخواسته را منتقل کند.

سعی کنید از شیشه های مربا یا ژله قدیمی به عنوان شیشه های کنسرو استفاده نکنید، زیرا به درستی نگهداری نمی شوند. در عوض، شیشه های سنگ تراشی را انتخاب کنید. اگر می خواهید از شیشه های مربای قدیمی استفاده کنید، باید سیر ترشی خود را همیشه در یخچال نگه دارید و ظرف سه ماه از آن استفاده کنید.

یک کنسرو تمیز را روی شعله با حرارت ملایم قرار دهید در حین آماده کردن محلول سیر و ترشی برای کنسرو می توانید اجازه دهید داغ شود.