شکر قهوه ای جایگزین شکر سفید را برای بیماران آلزایمری تجویز می کنند

استفاده از شکر قهوه ای جایگزین شکر سفید به طور فزاینده ای در دستور العمل های آشپزی یافت می شود. این تعجب آور نیست، زیرا به عنوان یک شیرین کننده و جزء غذایی، شکر نیشکر ترجیح داده می شود، زیرا. طعم و عطر غنی تری می دهد. دامنه محصول بسیار گسترده است.افزودنی به نوشیدنی های گرم – قهوه، چای، تنتور، کمپوت، نوشیدنی های گازدار و غیره؛

شکر یک نگهدارنده طبیعی است، بنابراین تهیه مربا، مارمالاد، میوه های قندی بدون آن امکان پذیر نیست. مخصوصاً در تهیه این غذاها شکر نیشکر قهوه ای سالم است.

به لطف یکی دیگر از خواص منحصر به فرد برای تقویت عملکرد مخمر، که منجر به افزایش حجم و بهبود قوام خمیر می شود، از شیرینی برای پخت و همچنین در شراب سازی و دم کردن استفاده می شود.

مزایای یک محصول نیشکر قهوه ای به دلیل وجود مواد معدنی، ویتامین ها و الیاف گیاهی در ترکیب آن است. علاوه بر این، می توان آن را به کربوهیدرات های آهسته نسبت داد، که عملکرد اصلی را انجام می دهند – بدن را با انرژی اشباع می کنند و بر ظاهر وزن اضافی تأثیر نمی گذارد. این کیفیت توسط ساکنان ژاپن که آشپزی آنها مبتنی بر استفاده از شکر نیشکر است کاملاً قدردانی می شود.

شکر

با این حال، باید در نظر داشت که مانند سایر محصولات، رعایت این معیار ضروری است. فقط 50-60 گرم در روز مقدار مورد نیاز انرژی را تامین می کند.

مازاد بر روی پهلوهای شما رسوب می کند، به دلیل اینکه زمان لازم برای مصرف ندارد، به خصوص برای افرادی که سبک زندگی کم تحرک دارند.

اخیراً محققان سازمان بین‌المللی قند ثابت کرده‌اند که شکر قهوه‌ای نیشکر که در اقدامات تجویز شده استفاده می‌شود، می‌تواند و حتی باید در دیابت نیز استفاده شود.

قند و انرژی تولید شده توسط آن برای برخی از جنبه های زندگی انسان – کار سیستم عصبی – بسیار مهم است و همچنین از تصلب شرایین جلوگیری می کند. و ساکارز در ترکیب آن عملکرد دستگاه گوارش و فعالیت کبد را تنظیم می کند.