صندل واحد در مدارس استرالیا برای افزایش تمرکز

هفتاد پسر و دختر در یک مدرسه استرالیایی به طور تصادفی در یک دوره نه ماهه از یک صندل مدرسه استاندارد یا نسبتاً مینیمالیست استفاده کردند.

بچه ها صندل زنانه طبی حداقل سه روز در هفته صندل های اختصاص داده شده را می پوشیدند.

صندل استاندارد یا کنترلی با زیره پلی اورتان و رویه چرمی با بند مشخص می شد.

این صندل زنانه فانتزی مینیمالیستی دارای زیره نرم تر و ضربه گیر بود و رویه آن از ترکیبی از پارچه، پایه کشسان و پنل های جیر ساخته شده بود.

دکتر آلیسیا فونگ یان، نویسنده ارشد، یکی از مدیران آزمایشگاه بیومکانیک سیدنی، گفت: هدف از این مطالعه تعیین اثرات بلندمدت دو طرح مختلف صندل بر قدرت خم کننده انگشتان پا و ساختار درونی ماهیچه پا و همچنین بر تعادل است.

محققان آزمایشاتی را برای این اقدامات در ژانویه قبل از شروع مدرسه و دوباره در سپتامبر انجام دادند.

ما شاهد صندل زنانه مجلسی بهبودهای قابل توجهی در تعادل در کودکانی بودیم که صندل های مینیمالیستی می‌پوشیدند و این پیشرفت‌ها با پیشرفت‌های جزئی در قدرت خم‌کننده انگشتان پا و اندازه عضلات مرتبط بود.

دکتر فونگ یان گفت: ما پیش‌بینی می‌کنیم که اگر این مطالعه در فرهنگ‌هایی که بیشتر صندل می‌پوشند انجام شود، این تغییرات احتمالاً واضح‌تر خواهد بود، با توجه به اینکه بسیاری از بچه‌های استرالیایی در حال حاضر از مزایای گذراندن اوقات فراغت خود با پای برهنه بهره می‌برند.

بر اساس صندل کوهنوردی زنانه نتایج مطالعه، محققان به والدین و مراقبان توصیه می‌کنند به دنبال یک صندل انعطاف‌پذیر با استفاده از نکات زیر برای تشخیص تفاوت بین محصولات موجود باشند.

  • منابع:
    1. Light, flexible school shoes the best option for kids: new research
  • تبلیغات: 
    1. مکمل ترکیباتی در عسل که ناشناخته ماند!
    2. روش های کسب درآمد با چند روش ساده
    3. با سریعترین روش تنها در یک هفته به وزن ایده آل خود برسید
    4. نقش روسری در مناسبات سیاسی جهان