فاکتور آماده و فاکتور خامی که به جای پر در بالشت استفاده می شوند

اگر یک کسب و کار متوسط ​​یا بزرگ هستید، ممکن است هر روز صدها فاکتور آماده یا رسید دریافت کنید.

پردازش آنها فرآیندی است که برای اطمینان از اینکه داده ها به درستی در نرم افزارهایی مانند Quickbooks یا CRM داخلی شما ذخیره می شوند، به تعداد زیادی ساعت و منابع دستی نیاز دارد.

اما این فرآیند را می توان با استفاده از سیستم های استخراج خودکار داده های فاکتور به فرآیندی سریع تر، خودکار و کم اشتباه تبدیل کرد.

آنها از یادگیری ماشین برای استخراج نقاط داده مختلف استفاده می کنند و متوجه می شوند که آنها (قیمت، نام، مقدار، محصول) در هر فاکتور حتی یک فاکتور کاغذی یا دست نویس بدون توجه به طرح، قالب، زبان، واحد پول و جزئیات دیگر چه هستند.

داشتن فاکتور خام برای مشاغل هایی که خرده فروش و عمده فروش هستند بسیار حائز اهمیت می باشد.

فاکتور

آنها تمام این اطلاعات را به عنوان داده های ساختار یافته استخراج می کنند که می تواند توسط سیستم های پایین دستی مانند ERP، CRM و پایگاه های داده داخلی مصرف شود.

لازم به توضیح می باشد فاکتور فروش اکسل نوعی تنظیم کننده مسائل مالی می باشد.

برای قدردانی از مزایای آنها، ابتدا باید تمام مشکلات معمولی که کسب و کارها هنگام پردازش فاکتورها با استفاده از روش های دیگر با آن مواجه هستند را درک کنید. پردازش فاکتورها به صورت دستی هنوز در حدود 36٪ از مشاغل ایالات متحده اتفاق می افتد.

نقاط تماس اختصاص داده شده به فروشندگان ابتدا فاکتورهای خود را دریافت می کنند. آنها بررسی های اساسی مانند جستجوی جزئیات گم شده، موارد خط اشتباه و سایر مشکلات آشکار را انجام می دهند.

با استفاده از مناسبترین فرمول محاسبه درصد سود فروش می توانید جلوی ضررهای احتمالی را بگیرید.

با این حال، آنها عملاً نمی‌توانند مشکلات عمیق‌تری مانند ورودی‌های تکراری در صورت‌حساب‌ها یا ورودی‌های جعلی را بررسی کنند. فاکتورهایی که چک های اولیه را پاس می کنند به بخش حسابداری منتقل می شود.

  • منابع:
    1. Automate Your Invoice Processing: Extract Data From Invoices in 6 Easy Steps
  • تبلیغات: 
    1. با وسایل زیر ساعت دیواری سخنگو برای خود درست کنید!
    2. پنج راه برای استفاده مجدد از بطری های پلاستیکی در کلاس اولیه
    3. درباره تاثیر فندق بر پاک سازی پوست چیزی شنیده اید؟
    4. با استفاده از شکلات می توانید بر مشکلات روحی روانی خود غلبه کنید