مصرف روزانه کشمش سبز اصفهان شما باید حدود 30-40 گرم باشد که تقریباً 8-10 کشمش است. خوردن زیاد کشمش می تواند برای سلامت دستگاه گوارش مضر باشد زیرا می تواند از جذب سایر مواد مغذی جلوگیری کند. آنها همچنین قند و کالری بالایی دارند و بنابراین مصرف زیاد کشمش در روز ممکن است باعث افزایش وزن شود.

شکم خالی صبح بهترین زمان برای خوردن کشمش است. این به شما کمک می کند تا خستگی را از بین ببرید و فشار خون را در بدن خود به آرامی تنظیم کنید و روز خود را سالم شروع کنید. برای کاهش اثر گرمایی آنها بر روی بدن و افزایش فراهمی زیستی مواد مغذی، آنها را یک شب در آب خیس کنید و صبح روز بعد میل کنید.

کشمش سرشار از ویتامین C است که خاصیت شفابخشی بافت دارد و به مقابله با پیری نور و هیپرپیگمانتاسیون کمک می کند. ویتامین K موجود در کشمش به بهبود علائم کشش، لکه ها و سایر بیماری های پوستی کمک می کند. همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که پوست را جوان کرده و از آسیب و افتادگی پوست جلوگیری می کند.

برای کاهش اثر حرارت دهی آنها بر بدن و افزایش فراهمی زیستی مواد مغذی موجود در کشمش، توصیه می شود آن را یک شب در آب خیس کنید و صبح روز بعد میل کنید.

اگرچه کشمش کالری بالایی دارد، اما اگر در حد اعتدال مصرف شود منجر به افزایش چربی نمی شود. با این حال، اگر این میوه خشک را بیش از حد بخورید، ممکن است بدن شما را دچار کالری اضافی کند، در این صورت وزن اضافه خواهید کرد.

بهترین زمان برای نوشیدن آب کشمش صبح ناشتا است. اسید معده را تنظیم می کند و حرکت روده را بهبود می بخشد. همچنین کبد را سم زدایی می کند، به کاهش وزن کمک می کند و فشار خون را تنظیم می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *