فرمول مشخصات رنگ جدولی

رنگ جدولی نمونه ای از رنگ های ترافیکی می باشد که به منظور زیباسازی نمای شهر در اماکن گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد و نوعی رنگ هشدار دهنده هم است.

اگر می خواهید از فرمول مشخصات رنگ اکریلیک ترافیکی و رنگ روغنی مطلع شوید و اطلاعات بیشتری در رابطه با این رنگ ها کسب کنید، می توانید ما را در این بحث همراهی کنید؛ ضمن آنکه از نرخ روز این محصول و چگونگی خرید فوری آن می‌ توانید مطلع شوید.

فرمول مشخصات رنگ جدولی

رنگ جدولی

اگر بخواهیم رنگ های جدولی را به طور مختصر و مفید توصیف کنیم، می توان گفت منظور رنگ هایی است که با استفاده از آنها جدول کشی های خیابانی پوشش داده می‌ شوند و به این ترتیب جدول های شهر نمای جالب تری به خود می گیرند.

واقعیت این است که رنگ های جدولی جزو رنگ های ترافیکی به شمار می آیند و علاوه بر آن که اجرای آنها نمای جالب تری ایجاد می کند، بلکه منجر می‌ شود فضای دید بهتری به بیننده بدهند و از این رو نه تنها برای جدول کشی ها، بلکه برای اماکن دیگری مانند راه و شهرسازی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوع از محصولات همچنین برای رنگ آمیزی جاده ها و پررنگ کردن علائم راهنمایی و رانندگی نیز مورد استفاده قرار می گیرند؛ این رنگ ها بیشتر از نوع رنگ های اکریلیک و آلکیدی هستند.

برعکس تصور همگان که فکر می‌ کنند بیشتر از رنگ سفید تشکیل می شوند، رنگ های مختلفی را در بر می گیرند؛ به طور مثال رنگ مشکی، زرد، آبی، قرمز، سفید و غیره گونه‌ هایی از آنها می باشند.

معمولاً رنگ های جدولی به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار می‌ گیرند و کاربرد آنها در مکان های مختلف متفاوت است؛ این نوع از رنگ ها به صورت مایع تولید می شوند و با استفاده از فرچه های مخصوص باید آنها را بر روی سطح مورد نظر را اجرا کرد.

از مهمترین ویژگی های این رنگ ها این است که از ماندگاری بسیار خوبی برخوردار می باشند و آنها را در اماکن گوناگون با شرایط محیطی متفاوت می توان استفاده کرد.

رنگ جدولی

در حال حاضر انواع گوناگونی از رنگ های جدولی تولید می شود؛ اما بهترین نوع آن ها دارای طول عمر ۴ برابری می باشند، به طوری که برای مدت های نامحدود بر روی سطح مورد نظر باقی می مانند.

همچنین این نوع از رنگ ها دارای قابلیت اجرای آسان هستند و بلافاصله بعد از آنکه بر روی سطح مورد نظر اجرا شدند، کاملاً خشک و ثابت می شوند؛ به علاوه، به هیچ عنوان به علت رطوبت یا عوامل محیطی از بین نمی روند.

اگر بخواهیم رنگ های جدولی را از نظر قیمت بسنجیم، باید بدانید که جزو مناسب ترین رنگ ها به شمار می آیند، به طوری که هر سطل از آنها را با قیمت های بسیار به صرفه می توان خریداری کرد.

رنگ های جدول باید به درستی اجرا شوند و بر روی سطح مورد نظر باید مقداری کافی از آنها اجرا گردد تا کیفیت واقعی خود را نشان بدهند؛ به علاوه بهتر است که از برند های شناخته شده و بهتر این محصول خریداری شود تا انتظاراتی را که از یک رنگ جدولی خوب دارید، بتواند برای شما برآورده کند.

این محصولات از نظر دسته بندی جزو رنگ های شیمیایی به شمار می‌ آیند و ترکیبات و مواد اولیه مختلفی در آنها به کار رفته است؛ اما نوعی رنگ بی خطر و ماندگار می باشند که طیف های رنگی گوناگونی را در بر می گیرند.

قیمت رنگ جدولی

قیمت رنگ ترافیکی سرد با توجه به معیارهای مختلف مشخص می‌ شود که اولین آنها به میزان کیفیت محصول مربوط می گردد و هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد، بدون شک قیمت بیشتری هم برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

چگونگی فروش این محصول نیز اهمیت دارد و گاهی اوقات به علت فروش مستقیم محصول، قیمت های کمتری برای آنها در نظر گرفته می‌ شود و این مورد را بیشتر در مراکز فروش اصلی شاهد هستیم؛ در این مراکز نه‌ تنها برند های با کیفیت عرضه می شوند، بلکه واسطه ها حذف شده و قیمت های ارزان تری نیز برای محصولات در نظر گرفته می شود.

نوع بسته بندی محصول نیز اهمیت دارد و بسته بندی های بزرگ و با کیفیت تر قیمت بیشتری نسبت به بسته بندی های کوچک دارند؛ در حالت کلی قیمت رنگ جدولی نسبتا ارزان و مقرون به صرفه می باشد و با صرف هزینه های مختصر می توان بهترین نوع آنها را تهیه کرد.

قیمت رنگ جدولی

قیمت این محصولات هم ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار بگیرد و دچار نوسان قیمت شوند؛ اما بهترین قیمت روز را برای این محصولات می توانید در مراکز اصلی شاهد باشید.

رنگ جدول باغچه

رنگ جدول باغچه در دنیای امروزی با تنوع بیشتری نسبت به هر زمان دیگر تولید می گردد و با استفاده از آنها می توان حاشیه و جدول بندی هایی که در دور تا دور باغچه ها و محیط های مشابه مانند فضای سبز و پارک ها ایجاد شده اند را پوشش داد.

این رنگ ها در مرتب شدن و زیبایی این اماکن نقش زیادی دارند و هر چند از ماندگاری خوبی برخوردار می باشند اما پس از مدت های طولانی کم رنگ می شوند و نیاز به اجرای مجدد خواهند داشت و از خصوصیات این محصولات این است که اجرای آنها بر روی سطوح سیمانی به خوبی انجام می‌ شود و ساختار آنها به گونه ای است که بر روی سطوح مشابه هم قابل اجرا هستند.

رنگ جدول باغچه

مدل های گوناگونی از آنها وارد بازار می شود که طیف های رنگی مختلفی را شامل می‌ شوند و به صورت بسته بندی شده قابل خریداری هستند؛ این رنگ ها دارای قابلیت اجرای آسانی هستند و هر کس می تواند از آنها استفاده کند.

رنگ های نامبرده در ردیف مهمترین رنگ ها به شمار می آیند که تولید آنها به طور عمده انجام می پذیرد و به آسانی قابل دسترسی بوده و در تمامی مراکز فروش می توان اقدام به خرید آنها کرد.

قیمت رنگ جدول خیابان

قیمت رنگ های جدول خیابان برای خریداران از جمله فاکتورهای حائز اهمیت می باشد و همانطور که پیش از این هم به این واقعیت اشاره شد، امروزه دلایل مختلفی هستند که سبب می شوند این محصولات با قیمت های مختلف در بازار ها یافت شوند.

برخی از این عوامل به طور مستقیم بر روی قیمت محصول تاثیر گذار هستند؛ به طور مثال هزینه های مربوط به تولید این محصول و بسته بندی کردن و انتقال آنها از مراکز تولید به واحدهای فروش از جمله این عوامل می باشند که البته هر کدام از این موارد تاثیر متفاوتی بر روی قیمت رنگ دارد.

اما عوامل دیگری نیز و موجود هستند که به طور غیر مستقیم بر قیمت آن تاثیر دارند؛ قیمت رنگ جدول خیابان هم گاهی اوقات دچار نوسان می گردد و بیشتر اوقات این نوسان ها به صورت افزایش می باشد و محصول با نرخ بیشتری نسبت به قیمت واقعی آن عرضه می گردد و از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر نوسان قیمت این محصول، نوسانات مربوط به نرخ ارز می باشد.

این امر به علت آن است که بیشتر مواد اولیه لازم برای تولید این محصولات از طریق بازارهای خارجی تامین می گردد و از آنجایی که مبادلات این محصولات با ارز انجام می پذیرد، با نوسان نرخ ارز قیمت این محصول هم در بازارهای داخلی و هم در بازارهای خارجی تغییر پیدا می کند.

قیمت رنگ جدول خیابان

البته بیشتر اوقات نوسان ارز بسیار کم است و در نتیجه محصولات بیشتر اوقات با نرخ های ثابتی وارد بازارهای فروش می شوند.

امروزه واحد های فروش معتبر لیست قیمت محصولات خود را به طور آنلاین و به روز در اختیار خریداران قرار می دهند و اغلب فروشندگان اصلی و معتبر این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده اند تا در هر مکانی و بدون نیاز به مراجعه حضوری بتوانند از دقیق ترین قیمت مربوط به این محصول مطلع شوند.

نکته دیگری که در مورد قیمت رنگ های جدول باید بدانید، این است که چگونگی فروش آنها نیز اهمیت دارد و هر گاه فروش محصولات به طور مستقیم و از درب واحدهای تولیدکننده انجام بگیرد، ارزان ترین قیمت برای محصولات در نظر گرفته می شود؛ زیرا در این صورت هزینه های مربوط به حمل و نقل محصولات بر عهده مشتری و خریدار خواهد بود و در نتیجه قیمت ها ارزان تر محاسبه می شوند.

علاوه بر مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، در صورتی که فروش محصولات به طور عمده و در تناژ بالا انجام گیرد، نرخ های متفاوتی برای محصولات در نظر گرفته می‌ شوند که با نرخ عمده شناخته شده و نسبت به قیمت نهایی این محصول در بازار ها ارزان تر است؛ بنابراین همیشه خریداران عمده شانس بیشتری برای خرید ارزان ترین محصولات خواهند داشت.

رنگ جدولی الوان

امروزه به علت آنکه تکنولوژی لازم برای تولید این محصولات وجود دارد و مواد اولیه لازم برای تولید آنها نیز نسبتاً ارزان هستند، معمولاً ارزان ترین قیمت های ممکن را برای رنگ های جدول ایرانی می توانید شاهد باشید و در حال حاضر بیشتر محصولات مورد نیاز بازارهای داخلی از نوع محصولات ایرانی می باشند که قیمت های مناسبی نیز برای آنها در نظر گرفته می شود و اتفاقا محصولاتی قابل اعتماد هستند.

رنگ جدولی الوان

رنگ جدولی الوان از رنگ های مهم در زندگی بشر شناخته می شود که کاربردهای نامحدود دارد؛ از این رو این محصول همواره در ردیف محصولات پر فروش به شمار می‌ آید و در اغلب بازار های مربوط به رنگ، حضور پر رنگی از خود نشان می دهد.

تولید رنگ جدولی الوان امروزه در کشور ما هم به طور عمده انجام می گیرد و این محصول جزو محصولات صادراتی هم به شمار می آید که هر ساله بخش مهمی از تولیدات آن از طریق بازارهای خارجی به فروش می رسد.

این محصول دارای فرمولاسیون خاصی می باشد و معمولاً از نوع رنگ های مایع است و اگر چه تنوع رنگی بالایی دارد؛ اما برخی از رنگ های خاص آن مانند رنگ زرد و سفید به مقدار بیشتری تولید می گردد.

از طرفی باید بدانید که بیشترین مصرف این محصول به عنوان یک رنگ ترافیکی در راهنمایی و رانندگی و در شهر سازی است؛ به این معنی که به منظور رنگ آمیزی های لازم در سطح شهر مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت رنگ

از آنجایی که امروزه رنگ های مختلفی تولید می شوند که از نظر ساختاری و کاربرد با یکدیگر تفاوت دارند، قیمت های آنها نیز با یکدیگر متفاوت است؛ اما اصلی ترین فاکتور تعیین کننده قیمت این محصول به مقدار هزینه های به کار رفته برای تولید آنها مربوط می شود.

قیمت رنگ

هر چه رنگ مورد نظر به مقدار بیشتری در بازارهای مربوطه پیدا شود و تولید آن متحمل هزینه‌ های کمتری شود، قیمت ارزان تری نیز برای آن در نظر گرفته می‌ شود که در این بین می‌ توان به انواع رنگ جدولی که با نام رنگ ترافیکی هم شناخته می‌ شوند، اشاره کرد؛ این رنگ های مایع به صورت سطلی به فروش می رسند و با قیمت های بسیار مناسب قابل تهیه هستند.

رنگ جدولی ضد آب

ضد آب بودن رنگ های جدولی و رنگ ترافیکی یکی از مهمترین مشخصات آن ها به شمار می آید و اتفاقاً همین ویژگی منجر شده تا آنها را به عنوان یک رنگ جدولی بتوان مورد استفاده قرار داد؛ به این ترتیب بهترین واکنش را از خود در برابر عوامل محیطی و از جمله انواع رطوبت و ریزش باران نشان می دهند، به طوری که این رنگ ها برای مدت نامحدود بر روی سطح مورد نظر ثابت می مانند.

امروزه برند های مختلفی در زمینه تولید رنگ های جدولی ضد آب فعالیت دارند؛ اما باید بدانید که کیفیت محصولات آنها با یکدیگر تفاوت دارد و برخی از محصولات این ویژگی را بهتر از خود نشان می دهند.

اگر می خواهید بهترین نوع رنگ ضد آب جدولی را برای خود با قیمت های مناسب خریداری کنید، می توانید از طریق این مجموعه به عنوان یک واحد معتبر در زمینه فروش برند های برتر رنگ ضد آب اقدام کنید.

رنگ جدولی ضد آب

فروشندگان ما در این مجموعه تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا محصولات مطمئن و قابل اعتماد را به مشتریان عرضه کنند که بیشترین سازگاری را با محیط از خود نشان می‌ دهند و در مقابل قیمت های مناسب و ارزانی دارند.

فروش محصولات در این مجموعه به طور مستقیم و بی واسطه و به شیوه های اینترنتی انجام می گیرد. از این رو خریداران از سراسر کشور می توانند از طریق همین سایت با فروشندگان ما ارتباط برقرار کرده و رنگ های جدولی را به طور عمده یا جزئی سفارش داده و با قیمت های به صرفه خریداری کنند.