قیمت رنگ + خرید رنگ جدولی و فروش رنگ خیابان

امروزه زیبایی معابر و خیابان های روستاها و شهرها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زمانی که به یک شهر وارد می شوید اولین موضوعی که توجه افراد را به خود جلب می کند، تمیز بودن و زیبایی شهر است.

یکی از مواردی که می توان در زیبایی معابر و خیابان های سطح شهر تاثیر بالایی داشته باشد، رنگ آمیزی رنگ روغنی جدول ها می باشد. به همین جهت است که خرید رنگ جدولی خوب و استاندارد با قیمتی مناسب و اقتصادی از اهمیت به سزایی برخوردار است.

قیمت خرید رنگ جدولی

در رنگ آمیزی جداول سطح شهر، چندین نکته باید رعایت شود تا بهترین نتیجه حاصل شود. رنگ مورد استفاده برای رنگ آمیزی جدول ها باید از فرمولی ساخته شده باشد که از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار باشد تا در مقابل سرما و گرما و تغییرات آب و هوا مقاوم باشد و همچنین تابش نور خورشید هم نتواند آن را از بین ببرد.

چرا که اگر این عوامل بر روی رنگی که برای جدول‌ ها به کار برده شده، تاثیر گذار باشند باعث می شود هزینه های گزافی صرف رنگ کردن دوباره جدول شود و به طبع این امر اصلاً مقرون به صرفه و اقتصادی نخواهد بود.

به همین دلیل است که انتخاب رنگ جدولی مناسب حائز اهمیت است تا از صرف هزینه های اضافی برای رنگ آمیزی مجدد جدول ها جلوگیری شود. رنگ منگنز که انتخاب می شود علاوه بر کیفیت و مرغوبی خود رنگ، باید زیبایی و درخشندگی خاص خود را هم داشته باشد تا هر چه بیشتر به زیباسازی شهر کمک کند و جلوه ای دیگر به شهر و خیابان ها ببخشد.

قیمت خرید رنگ جدولی

بهتر است رنگ اپوکسی زینک ریچ مورد استفاده برای جدول، از نوع براق باشد تا به زیبایی هر چه بیشتر معابر کمک کند و چشم نواز باشد پس با توجه به مطالبی که عنوان شد، برای شهرداری ها و مقامات مسئول، مهم است که رنگ جدولی ای را تهیه کنند که هم دارای کیفیت و دوام بالا و هم زیبایی باشد.

نکته مهم دیگر قیمت این محصول است که اگر بتوان رنگ جدولی با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب تهیه کرد بسیار انتخاب خوب و به صرفه ای خواهد بود.

اولین نکته ای به بررسی آن خواهیم پراخت، انواع رنگ جدولی است که بر اساس پایه حلال به دو دسته آب و تینر تقسیم می شوند.

یکی از انواع رنگ جدول، رنگ اکسیرپرگاس می باشد که این نوع را می توان جز رنگ های بسیار با کیفیت دانست که دو مزیت مهم آن این است که اولا قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارند و دومین مورد این است که به سرعت این رنگ خشک می شود.

رنگ آکریلیک هم یکی از پرکاربرد ترین رنگ های جدولی در سطح کشور است. این رنگ هم بر پایه حلال نفتی و هم حلال آبی مورد استفاده قرار می‌گیرد که البته بسیاری از شهرداری ها در سراسر کشور برای حفاظت از محیط زیست، از رنگ آکریلیک حلال آبی برای رنگ کردن جدول های سطح شهر استفاده می کنند.

رنگ آلكیدی هم نوع دیگری از رنگ جدولی است که نسبتاً پر استفاده است و از چسبندگی قابل قبولی بر روی جداول با جنس فولاد و بتون برخوردار است. بر پایه رزین‌های آلکید، جهت استفاده در رنگ آمیزی سطوح بتونی و فولادی طراحی شده است. این رنگ، قلم خوری بسیار خوبی دارد و پس از اجرا بر روی سطوح بتونی و فولادی از چسبندگی قابل قبولی برخوردار خواهد بود.

قیمت رنگ + خرید رنگ جدولی و فروش رنگ خیابان

قبل از این که جدول ها رنگ شوند، بهتر است سطح آن از هر گونه گرد و خاک و مواد زائد تمیز شوند تا نتیجه کار بهتر شود. ممکن است سطح جدول دارای فرورفتگی یا برجستگی هایی باشد که باید قبل از شروع به کار، این سطوح با استفاده از سمباده و کاردک صاف و صیقلی شوند و اگر فرو رفتگی وجود دارد به وسیله سیمان ترمیم شود تا رنگ به خوبی بر روی سطح جدول پخش شود و جلوه زیبایی داشته باشد.

اگر رنگ آمیزی جدول ها به روش سنتی انجام شود باید به وسیله قلم مو انجام شود. برای انجام این کار باید رنگ مناسب انتخاب و به وسیله آب یا تینر رقیق شود. بعد از این مرحله کارگرانی که تبحر کافی را برای رنگ کردن دارند، اقدام به رنگ کردن جدول ها خواهند نمود. بهتر است در زمان رنگ کردن، ظرافت و تمیز کار کردن رعایت شود، چرا که در نتیجه کار و زیبایی آن بسیار موثر خواهد بود.

رنگ زدن با قلم مو برای مسافت های کوتاه ممکن است مناسب باشد اما زمانی که قرار است مسافت زیادی از جداول رنگ شود، دیگر استفاده از قلم مو به صرفه نیست و موجب اتلاف وقت بسیار زیادی خواهد شد و به ویژه این که از کیفیت و تمیزی کار هم به شدت کاسته خواهد شد. به همین دلیل استفاده از دستگاه های جدول رنگ کن می تواند بهترین انتخاب باشد.

با استفاده از این دستگاه ها سرعت رنگ زنی بسیار بالا می رود و از اتلاف وقت جلوگیری می شود. دستگاه های مذکور با فشار رنگ را به سطح جدول می پاشند و این امر موجب ماندگاری هر چه بیشتر آن می شود. با استفاده از این دستگاه ها مسافت زیادی از جدول ها در کمترین زمان رنگ خواند شد.

رنگ اپوکسی اصفهان بر اساس کیفیت و مرغوبیت که دارد و بر اساس حجم آن، از قیمت متفاوتی برخوردار است. مسلماً خریداران این محصول تمایل دارند، رنگی را بخرند که علاوه بر این که باعث طول عمر بیشتر جدول می شود، در برابر تغییرات آب و هوا و گرما و سرما مقاومت لازم را داشته باشد.

همچنین با توجه به این که جدول ها به طور مداوم در برابر تابش مستقیم نور خورشید هستند، مهم این که رنگ مورد استفاده آنقدر با کیفیت باشد که به سرعت در مقابل تابش نور خورشید، بی رنگ نشود. رنگ های جدولی در سراسر کشور با قیمت های مختلف عرضه می شوند.

شرکت آراد برندینگ با عرضه و فروش بهترین و با کیفیت ترین رنگ ها من جمله رنگ جدولی با مناسب ترین قیمت، می تواند بهترین انتخاب برای خریداران این محصول باشد. این شرکت علاوه بر این که توانسته در سطح کشور مشتریان زیادی را کسب نماید، اقدام به صادرات انواع رنگ به کشورهای دیگر نیز نموده است که با استقبال بی نظیر مشتریان خارجی مواجه شده است و توانسته است رضایت مشتریان خارج از کشور را نیز جلب نماید.