لیست قیمت رنگ جدولی

قیمت رنگ جدولی نسبت به قیمت جزیی آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و به همین دلیل اغلب‌ مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند، البته موارد متعددی می توانند در تعیین قیمت نهایی انواع‌ رنگ مؤثر باشند.

این محصول امروزه در کارخانه های تولیدی مختلفی در داخل و خارج از کشور با کیفیت و هزینه متفاوتی تولید می شود که این امر بر قیمت مؤثر است همچنین نوع و کیفیت بسته بندی، برند تولید کننده، نحوه خرید کردن نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت‌ است.

لیست قیمت رنگ جدولی

فرمول رنگ جدولی

رنگ اپوکسی پلی امین جدولی را بیشتر بر پایه آلکیدی، رزین های متفاوت و همینطور آب می سازند، موارد استفاده هر یک فرق داشته و از سویی کیفیت های شان‌ متنوع است، ولی در مورد کاربرد آنها باید گفت که در کنار خیابان ها بیشتر اجرا می ‌شوند، چون این که رانندگان چه در طول روز و یا هم شب می توانند متوجه بریدگی، حاشیه جاده و همینطور میدان ها باشند، روی هم رفته آنان قابلیت اجرا بر روی اجسام مختلف را داشته که می شود اینطور نام برد:

  • بر روی بتن
  • پلاستیک
  • چوب
  • آهن

عموماً هم از آن برای جدول کشی های دور فلکه هایی مرکز شهر، رعایت شدن محدوده پارک، بلوارهای وسط خیابان و جاهای مورد نیاز دیگر کاربر می گیرند، نمونه‌ های درجه یک نه تنها از چسبندگی خوبی برخوردارند، بلکه می توان آنها را با قلم مو‌ و یا دستگاه های پاششی راحت اجرا کرد، عمر طولانی داشته و در برابر رطوبت و نور خورشید مقاوم است.

فرمول رنگ جدولی

رنگ هایی از این دست در طیف محدودی ساخته می شوند که تنها می توان از نمونه‌ های آبی، سفید، سبز، نارنجی و قرمز یاد کرد، به گونه‌ ای کارشان هشدار دادن به رانندگان بوده که البته به زیبایی یک مکان نیز کمک می کنند، بیشتر دیده می شود که به صورت ترکیبی از این فام ها کار می گیرند.

رنگ جدولی از مزایای متعددی برخوردار است، شرایط متعدد جوی تاثیرات نامطلوبی در ماهیت آن ها ایجاد نخواهد کرد، انسجام و زیبایی چشم نوازی در خیابان ها با استفاده از انواع رنگ جدولی ایجاد خواهد شد، در واقع می توان گفت در زیباتر شدن فضای شهری که خیابان ها جزء لاینفک آن به شمار می آیند از نقش عمده و بسزایی برخوردار است.

با استفاده از رنگ و رنگ روغنی می توان عملیات نوسازی جداول را مخصوصا با نزدیک شدن به ایام عید و ایام خاص اعم از ولادت ها انجام داد و به لحاظ جنبه زیبا شناختی تغییر و تحولی شگرف در فضای شهر ایجاد نمود، قیمت این نوع رنگ بسیار ارزان بوده و دیگر شما نیازی نخواهید داشت جداول را تعمیر نمایید و یا اینکه متحمل هزینه های اضافه شده و اقدام به ساخت جدید نمایید.

استفاده از رنگ های مختلف و با طراحی متعدد می تواند در مسیر یابی و هدایت افراد راننده و مسافران در طول مسیر تا حدود قابل توجهی تاثیر گذار باشد، در واقع مثل یک علامت آگا کننده می تواند راندمان خوبی در حوزه راهنمایی رانندگی به همراه داشته باشد، برندهای خوبی این محصول را به بازار عرضه می کنند، لذا کیفیت این نوع رنگ با ضمانت همراه بوده و ماندگاری بسیار خوب و قابل توجهی به همراه دارد.

خرید رنگ جدولی

رنگ جدول یکی از محصولاتی است که در هر شهر و کشوری مورد نیاز می باشد این محصول در اندازه های مختلف وجود دارد و فرد مصرف کننده با توجه به نوع نیاز به مصرف خود از این محصول استفاده می کند. پخش  رنگ ضد زنگ اپوکسی به راحتی صورت می گیرد این رنگ در بسته بندی های مختلفی وجود دارد که مصرف کننده با توجه به نیاز خود را از این محصول استفاده می‌کند.

خرید رنگ جدولی

این محصول دارای رنگ‌های متنوعی است از جمله رنگ های قرمز، آبی، زرد، سبز، صورتی و غیره می باشد این محصول کاربردهای بسیاری دارد و به گونه ای می باشد که در برابر رطوبت، حرارت، سرما، گرما، یخ‌زدگی، بارش باران، بارش برف و غیره بسیار با دوام است. بسته بندی این محصول به صورت یکی، دو تایی، سه تایی و چند تایی می باشد.

مصرف کنندگان با توجه به نوع مصرف خود این محصول را سفارش می‌دهند این رنگ جدول به گونه‌ای ساخته می‌شود که بسیار براق است و به راحتی حل می‌شود و بسیار دیر از سطوح جدول پاک می‌شود این محصول توسط افراد ماهر و ۸ را بسیار زیبا و یک دست می کند.

رنگ مخصوص جدول بتنی

رنگ جدولی بلوار با عنوان رنگ بتنی شناخته می شود رنگی بسیار پر کاربرد است و برای رنگ کردن جداول کنار خیابان ها مورد استفاده قرار می گیرد .این رنگ از قدرت پوشش دهی بسبار بالایی برخوردار است و به دلیل قدرت چسبندگی بالا از طول عمر و دوام و ماندگاری چشمگیری بر روی جداول و سطوحی که استفاده می شود برخوردار می باشد.

از بارز ترین ویژگی این رنگ علاوه بر پوشش دهی بالا قدر پر کنندگی جاهایی که کنده شده است و بر روی جدول ها وجود دارد می باشد. این رنگ به خوبی در این نقاط نفوذ می کند و سبب می شود این نقاط با رنگ پر شوند و سطحی صاف ایجاد نمایند و بعد از رنگ شدن زیبا به نظر برسند.

رنگ مخصوص جدول بتنی

همچنین این رنگ از پوسته پوسته شدن و همچنین کنده شدن رنگ بر روی جدول های بتنی نیز جلوگیری می کند. این رنگ ها دارای انواع مختلف رنگ های روشن هستند که می توان به عنوان یک لایه ی محافظ ضد آب از ان ها بر روی سطوح فلزی و یا سطوح بتنی استفاده نمود.

رنگ زدن جدول خیابان

در این مطلب قصد داریم در مورد روش اجرای رنگ جدول خیابانی مطالبی ارائه دهیم، ابتدا باید از مرغوبیت و کیفیت این رنگ ها اطمینان داشته باشیم و پس از آن اقدام به رنگ آمیزی کنیم چون اگر محصول بی کیفیت باشند معمولاً در اثر عوامل محیطی و باران کیفیت خود را از دست می دهند و به ناچار باید دوباره جداول رنگ‌آمیزی شوند.

در ابتدا باید جدول هایی که رنگ آمیزی شود از آلودگی ها و چربی ها پاک شود، جدول های مورد نظر باید کاملاً خوش باشد و هیچگونه رطوبت و مانعی بر روی جدول ها نباشد چون باعث می شود که رنگ ها به جدول خوب نچسبند در نتیجه عمر مفید رنگ ها کاهش پیدا می‌کند.

رنگ زدن جدول خیابان

در مواقعی که جداول از قبل رنگ شده اند و قصد داریم مجددا رنگ آمیزی کنیم بهتر است رنگ‌های قبلی از سطح جدول کاملاً تمیز و پاک شود و هیچ خرده رنگی بر روی جداول باقی نماند. ممکن است در جدول حفره های ایجاد شده باشد برای این منظور بهتر است از سیمان برای پر کردن حفره ها استفاده شود تا رنگ آمیزی به صورت کاملاً صحیح انجام گیرد.

در پروژه رنگ آمیزی جدول ها بهتر است از رنگ‌هایی استفاده شود که سرعت خشک شدن آن ها بالا می باشد چون ممکن است در خیابان تحت تاثیر عوامل محیطی مانند گرما و سرما و حتی باران به این رنگ ها قبل از خشک شدن آسیب جدی به آنها وارد شود.

رنگ جدولی اکریلیک

وجود تنوع زیاد از رنگ ها این امکان را برای ما فراهم کرده است که بتوانیم به راحتی رنگ مورد نیاز خود را خریداری کنیم. یکی از رنگ هایی که در حال حاضر بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد رنگ های جدولی می باشد. ما در ادامه قصد داریم در مورد مزایای استفاده از رنگ جدولی اکریلیک صحبت کنیم و اطلاعاتی را در خصوص آنها در اختیار شما قرار دهیم.

رنگ جدولی بر پایه پلیمر ساخته می‌شود به همین خاطر است که این محصولات کاملاً ضد آب و ضد رطوبت هستند به همین خاطر امکان استفاده از آنها در شرایط جوی مرطوب کاملاً فراهم فراهم شده است. در واقع مهمترین مزیت استفاده از این رنگ ها این می باشد که می تواند یک لایه محافظ را بر روی جدول های مختلف ایجاد کنند و باعث افزایش طول عمر آنها شوند.

رنگ جدولی اکریلیک جزء آن دسته از رنگ‌ هایی محسوب می‌ شود که سریع خشک شده و یک لایه مقاوم ایجاد می کند به همین خاطر به بهترین گزینه برای استفاده در در فاضلاب های شهری تبدیل شده است چرا که افراد می توانند با سرعت بیشتری از آنها استفاده کنند.

رنگ جدولی اکریلیک

به کار برده شدن ذرات نانو در این رنگ ها خاصیت ضد آب بودن آن ها را چندین برابر افزایش داده است در نتیجه زمانی که شما از این رنگ بر روی هر سطحی استفاده کنید امکان نفوذ رطوبت به آن سطح به صفر خواهد رسید.

خرید رنگ جدولی

به طور کلی رنگ جدولی انواع مختلفی دارد که ما در اینجا به چند مورد از مهم ترین آن را می پردازیم:

  • رنگ اکسیرپرگاس: این نوع رنگ را می توان از مرغوب ترین رنگ جدول نام برد که به راحتی و به سرعت خشک می شود و به صورت یکدست بر روی جدول می نشیند و قدرت چسبندگی بالایی دارد.
  • رنگ آکریلیک جدولی: این نوع رنگ آمیزی بر طبق حلال آبی هم می تواند باشد و هم به صورت نفتی نیز می باشد و غلظت خوبی دارد و این نوع رنگ هم به سرعت خشک می شود و قابل شستشو می باشد و بوی بدی نیز ندارد.
  • رنگ آلکیدی جدولی: این نوع رنگ هم در ترکیباتش از اسید های چرب و پلی آستر استفاده شده و بسیار انعطاف پذیر است و براقیت خوبی دارد و خود به سه دسته نظیر آلکیدی کوتاه و متوسط و بلند تقسیم می شود.

خرید رنگ جدولی

رنگ جدولی ضد حرارت

رنک ها یکی از محصول ها و مواد اولیه صنعتی محسوب می شوند که از آن ها می توان برای کارایی و کاربرد های گوناگون در صنایع مختلف استفاده کرد که از اهمیت های بسیار بالایی بر خوردار بوده و در انواع متنوعی تقسیم بندی می شوند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به رنگ های جدولی اشاره داشت که در خصوص خرید آن ها باید نکته هایی را نیز در نظر گرفت و مورد توجه قرار داد.

یکی از نکته ها و ویژگی های بسیار مهمی که در رابطه با رنگ جدولی در نظر گرفته شده و مورد توجه قرار می گیرد کیفیت های آن ها می باشد به شکلی که این رنگ ها را می توان از مواد اولیه متفاوتی تهیه و تولید کرد که یکی از مهم ترین آن ها رزین بوده که با استفاده از فرایند ها و مرحله های مختلف و به وسیله فرایند های تینت کردن و یا به عبارت دیگر رنگ همانندی می توان فام های گوناگونی را از آن ها به دست آورد.

رنگ جدولی ضد حرارت

هم چنین رنگ های جدولی که عموما برای جدول ها و مکان های گوناگون دیگر مورد استفاده قرار می گیرد دارای خصوصیت هایی می باشد که یکی از مهم ترین آن ها میزان دوام و ضدحرارتی می باشد که در آن ها وجود دارد و همین عامل سبب شده تا استفاده از آن ها به صورت گسترده در صنایع گوناگون انجام شود.

با توجه به زیاد شدن محبوبیت مدل ها و ساختار های مختلف رنگ جدول و انواع متنوع رنگ جدول، تعداد تولید کنندگانی که در زمینه ساخت و ارائه مدل های مختلف این محصول فعالیت می کنند هم روز به روز بیشتر شده و همواره در حال افزایش است. جالب است بدانید که این محصولات می توانند طول عمری به شدت خوب و مناسب داشته باشند. تولید کنندگان، از فرمول های متنوعی برای طراحی و ساخت مدل های مختلف رنگ جدول استفاده می کنند.

برای خرید و استفاده از مدل های مختلف رنگ جدول، شما همیشه باید به یک سری نکات خاص و ویژه توجه داشته باشید تا این کار را به بهترین شکل ممکن هم انجام دهید. مثلا، شما می توانید به دنبال بهترین تولیدی رنگ جدول باشید اما این کار تحت هیچ شرایطی به شما توصیه نمی شود چرا که اکثر تولیدی ها محصولاتشان را به صورت مستقیم به مشتری ارائه نمی کنند. فروش رنگ جدولی در وب سایت ما از زمان های قدیم صورت می گرفته است.

پخش بدون واسطه رنگ جدول خیابان یکی دیگر از ویژگی‌ های منحصر به فرد این محصولات می باشد چرا که این نوع از رنگ ها تنها رنگ هایی محسوب می شوند که به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای به مشتریان عرضه می شوند در نتیجه افراد می‌ توانند مطمئن باشند محصولی که به دست آنها رسیده است کاملا اصل و اورجینال می باشد.

از آنجایی که پخش این رنگ ها به صورت گسترده صورت می‌ گیرد امکان تهیه آنها از هر نقطه در کشور وجود دارد. قیمتی که برای رنگ جدول در نظر گرفته شده است نسبت به کارایی که این محصول دارد کاملاً مناسب بوده به همین خاطر مشتریان می توانند مقدار زیادی از این رنگ ها را با قیمت مناسبی تهیه کنند.