مربا هویج سحر به بازارهای جهانی به صورت رایگان ارسال شد

خوردن مارمالاد هویج بسیار خوشمزه است و در کنار آن برای سلامتی بسیار مفید است. سرشار از فیبر، کاروتن، ویتامین و آنتی اکسیدان است. به راحتی می توانید مربا هویج را در خانه درست کنید و آن را به عنوان یک غذای شیرین میل کنید.

حتما پودینگ هویج خورده اید. اما آیا تا به حال مربای هویج خورده اید؟ خوردن آن بسیار خوشمزه است و همچنین برای سلامتی بسیار مفید است. سرشار از فیبر، کاروتن، ویتامین و آنتی اکسیدان است.

به راحتی می توانید مربا هویج سحر را در خانه درست کنید و آن را به عنوان یک غذای شیرین میل کنید. در مقاله امروز دستور تهیه مربای هویج را به شما می گوییم.

همچنین بخوانید : با این دستور آسان باسوندی، شیرینی معروف گجرات را در خانه درست کنید، همه از آن استقبال خواهند کرد.

مواد لازم برای مارمالاد هویج و هویج – 500 گرم  و شکر – 250 گرم پودر هل – 1 قاشق چایخوری اب

همچنین بخوانید: این نکات کوچک را رعایت کنید، پیاز جوانه نمی‌زند.

طرز تهیه مارمالاد هویج

برای تهیه مرابه هویج ابتدا هویج ها را پوست بگیرید و کاملا بشویید. بعد از این کار هویج را به قطعات بلند برش دهید.حالا در تابه ای آب را گرم کنید و تکه های هویج را داخل آن بریزید و به مدت 4-5 دقیقه بجوشانید. توجه داشته باشید که هویج فقط نیم پز است.

بعد از این کار هویج ها را در بشقاب بیرون آورده و نگه دارید تا خنک شوند و با دستمال خشک پاک کنیدحالا هویج ها را با چنگال یا چاقو سوراخ کنید.

تا آن زمان، با اضافه کردن شکر و آب در تابه، شربت رشته را آماده کنیدپودر هویج و هل را به آن اضافه کنید. بعد از یک تا دو دقیقه پخت، گاز را خاموش کنید.

پس از سرد شدن، مربای هویج را در ظرف در بسته نگهداری کنیددر صورت تمایل می توانید فلفل سیاه آسیاب شده، بادام و کشمش را نیز به آن اضافه کنید.

مارمالاد هویج را می‌توانید بیرون بیاورید تا هر زمان که بخواهید بخورید.