مردی با عسل طبیعی سراب بهترین عطر را تولید و در بازار ارائه داد

عسل طبیعی سراب در طول تاریخ به عنوان راهی برای التیام زخم های پوستی استفاده شده است. امروزه می توانید آن را به عنوان یک ماده در محصولات زیبایی نیز بیابید.

منبع معتبر تحقیقات نشان می دهد که عسل خام می تواند باکتری ها و قارچ های مضر را از بین ببرد. به طور طبیعی حاوی پراکسید هیدروژن است که یک ضد عفونی کننده است.

از لحاظ تاریخی، عسل برای درمان مشکلات گوارشی مانند اسهال و زخم ها استفاده می شده است. زخم معده در معده یا دستگاه گوارش رخ می دهد. گفته می شود مصرف 1 تا 2 قاشق چایخوری عسل خام با معده خالی درد را تسکین می دهد و به روند بهبودی کمک می کند.

تحقیقاتی وجود دارد که نشان می دهد ممکن است مفید باشد، اما مطالعات بیشتری مورد نیاز است استفاده از عسل خام برای درمان زخم توصیه نمی شود.

عسل خام حاوی باکتری ها و مواد مغذی مفیدی است. اما همچنین می تواند حاوی باکتری های مضری باشد که باعث بوتولیسم، یک بیماری نادر اما جدی می شود. این امر به ویژه برای نوزادان خطرناک است، بنابراین هرگز نباید به نوزاد کمتر از یک سال عسل خام بدهید.

افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند نیز بیشتر در معرض خطر ابتلا به عسل خام هستند. در بزرگسالان، بوتولیسم علائمی مشابه مسمومیت غذایی از جمله تهوع، استفراغ و تب ایجاد می کند. در صورت مشاهده هر یک از این علائم پس از خوردن عسل خام به پزشک خود مراجعه کنید.

عسل یک شربت غلیظ و شیرین است که توسط زنبورهای عسل تهیه می شود.

این سرشار از ترکیبات گیاهی سالم است و با چندین فواید سلامتی مرتبط است.

با این حال، در مورد اینکه کدام نوع عسل خام یا معمولی سالم‌تر است، بحث‌هایی وجود دارد.

برخی افراد معتقدند که انواع خام عسل برای سلامتی مطلوب بهتر است، در حالی که برخی دیگر ادعا می کنند که هیچ تفاوتی بین این دو وجود ندارد.