مردی با چاقو زنجان ضامن دار وارد مجلس خنم شد دستگیر شد

یک چاقو زنجان ضامن دار خوب مهم ترین قسمت هر آشپزخانه است اما این بدان معنا نیست که شما به تعداد زیادی نیاز دارید. همانطور که آنتونی بوردین تکرار نشدنی در Kitchen Confidential نوشت:لطفا باور کنید، این همه چیزی است که در بخش چاقو نیاز دارید: یک چاقوی سرآشپز خوب، به اندازه ای که برای دست شما راحت باشد.

یکی از بنیانگذاران فروشگاه چاقو Kitchen Provisions در لندن می‌گوید: یک گیوتو یا سانتوکو ژاپنی برای «حدود 90 درصد کارهای آشپزخانه مناسب است. سانتوکو 16 یا 18 سانتی متر است. اندازه گیوتو از 18 تا 21 یا 24 سانتی‌متر است، اما من معمولاً افراد را به اندازه‌های بلندتر فشار می‌دهم.

سرآشپز جان چنتاراساک، که کتابش با عنوان Kin Thai: دستور العمل های مدرن تایلندی برای پختن در خانه در این ماه منتشر شده است، همچنین یک گیوتو را پیشنهاد می کند: آنها قوی و سبک وزن هستند، با تیغه ای چند منظوره که می تواند تقریباً برای همه استفاده شود.

او یک تیغه 21 سانتی متری را توصیه می کند، زیرا “برای کارهای بزرگتر به نقطه شیرین برخورد می کند در حالی که هنوز چابکی لازم برای انجام کارهای برش پیچیده تر را دارد.

ساندرز می افزاید، سپس ممکن است یک چاقوی کوچک بخواهید یعنی یک چاقوی کوچک برای زدن گوجه فرنگی، توت فرنگی یا بریدن لیمو و یک چاقوی نان.

بعد از آن، اجازه دهید قلبتان شما را به جایی که می خواهید ببرد کارتر پیشنهاد می‌کند که ممکن است به سمت یک چاقوی تمیزکننده باشد: «این چاقوی کمی ظریف‌تر از چاقوی سرآشپز است و تیغه‌ای انعطاف‌پذیرتر دارد.

اما خبر خوب، کیت، این است که شما مجبور نیستید بلافاصله تصمیم بگیرید: ساندرز می‌گوید: «آنچه مردم فکر می‌کنند به آن نیاز دارند و آنچه واقعاً به آن نیاز دارند، دو چیز متفاوت هستند.

او از روی تجربه صحبت می‌کند: بیشتر مردم وارد می‌شوند و می‌خواهند یک مجموعه چاقو بخرند، اما فکر نمی‌کنم تا به حال یک مجموعه چاقو را فروخته باشم.