مواد مخدری که در فوم و یونولیت سقفی پنهان شده بود کشف شد

خواص فوم سقفی پلیمری مربوط به خواص ماتریس پلیمری و مورفولوژی فوم است که به نوبه خود با چگالی نسبی و ساختار هندسی فوم مرتبط است.

در عین حال، مورفولوژی نهایی کف به خودی خود با انتخاب پلیمر، عامل دمنده و تکنیک های انبساط مشروط می شود.

ایجاد یک فوم با خواص هدف شامل انتخاب مواد خام، شرایط فرآیند و ابزار و فناوری کف‌سازی است. بخش‌های زیر هر یک از این جنبه‌ها و نیازهای تحقیقاتی ناشی از آن‌ها را هنگام دنبال کردن طراحی محصول دایره‌ای ارزیابی می‌کنند.

با توجه به قیمت یونولیت سقفی شاهرود که در واقع بسیار مناسب می باشد می توان این محصول را جایگزین محصولاتی مشابه سنگ و چوب کرد.

انتخاب مواد نقش اصلی را ایفا می کند، زیرا ویژگی های محصول نهایی را مشخص می کند و در عین حال ماهیت غیر خطرناک و قابل بازیافت آنها در قلب طراحی C2C قرار دارد. برآورده شدن معیارهای بازیافت کامل به معنای هیچ اولویتی بین مواد زیستی یا غیر زیستی نیست.

یک بررسی اخیر که LCAهای پلیمرهای مبتنی بر فسیل و پلیمرهای زیستی را مقایسه می‌کند، نشان می‌دهد که نمی‌توان به طور قطعی هر نوع پلیمری را به عنوان دارای کمترین تأثیر زیست‌محیطی در هر دسته‌ای اعلام کرد.

فوم

بنابراین، آنها در این مقاله به طور جداگانه مورد بحث قرار نخواهند گرفت. در حالی که استفاده از افزودنی های مختلف در کف سازی رایج است، مانند تثبیت کننده های سلولی، بازدارنده های شعله، عوامل هسته زا و پرکننده ها تنوع مواد باید به حداقل برسد تا بازیافت بعدی محصول تسهیل شود.

می توان بیان کرد که قیمت فوم با توجه به کیفیت و همچنین کاربردهای متنوعی که دارد بسیار مناسب می باشد.

مطابق با اصل اینرسی، ترموپلاستیک ها به ترموست ترجیح داده می شوند، زیرا یکپارچگی محصول را حفظ می کنند و به دنبال آن پلیمرهای قابل بازیافت شیمیایی قرار می گیرند.

در راستای اصول 12 گانه مهندسی سبز، ابتدا باید ماهیت غیرخطرناک بودن مواد قرار گیرد. نیاز به جایگزینی فوم های معمولی به دلیل غیرقابل بازیافت یا ماهیت خطرناک مواد خام آنها، نیاز به پلیمرهای کف کننده جایگزین را تحریک می کند.

برای اطلاع از قیمت فوم سرد درجه یک می توانید به نمایندگی های فروش این محصول که در اغلب استان ها وجود دارد مراجعه نمایید.

فوم های عایق اغلب بخشی از سازه های ساندویچی چند منظوره هستند. استفاده از طرح محصول دایره ای در ساختار کامل ممکن است علاقه به کف کردن پلیمرهای خاص را برای تطابق با سایر لایه های مواد ایجاد کند.

  • منابع:
    1. Developing Insulating Polymeric Foams: Strategies and Research Needs from a Circular Economy Perspective
  • تبلیغات: 
    1. بلند ترین سفره های یکبار مصرف را از کجا بخریم؟
    2. چندین ویژگی فیزیکی به شناسایی بوقلمون های وحشی نر و ماده کمک می کند
    3. هزینه تعمیر ماشین اصلاح در سال جدید
    4. با فندق در مدت یک هفته به اندام دلخواه خود برسید