چرخ گوشت صنعتی الکتروکار دردسر بزرگی را برای یک خانواده ایجاد کرد

قسمت های مختلف چرخ گوشت صنعتی الکتروکار با استفاده از مواد مختلف طراحی شده است. بدنه آنها معمولا از فولاد ضد زنگ، پلی استایرن با ضربه بالا و پلاستیک ساخته شده است.

فولاد ضد زنگ و پلی استایرن با ضربه بالا بسیار ماندگار، بادوام، تمیز کردن آسان، ضد زنگ و مقاوم در برابر ضربه هستند. از سوی دیگر، پلاستیک به دلیل سبک وزن بودن، تمیز کردن آسان و مقرون به صرفه بودن استفاده می شود.

ضمیمه هایی مانند هل دهنده غذا، سوسیس پرکن، ماکارونی ساز و کیبه ساز نیز با استفاده از این ماده ساخته می شوند.

از آنجایی که تیغه های آسیاب باید محکم و بادوام باشند، با استفاده از فولاد ضد زنگ تولید می شوند. سایر قطعات مانند قیف و مارپیچ با استفاده از آلومینیوم ریخته گری ساخته شده اند که سبک وزن است و سلامت را ارتقا می دهد.

بیشتر چرخ گوشت های خانگی با موتور 350 وات تا 500 وات طراحی شده اند. هرچه قدرت بیشتر باشد، نتایج آسیاب بهتری خواهد داشت.

با این حال، مدل با قدرت بیشتر در دسترس، برق بیشتری نیز مصرف خواهد کرد. بنابراین، بر اساس آن انتخاب خود را انجام دهید. اگر آسیاب برقی نمی‌خواهید، می‌توانید مدل‌های دستی را نیز بیابید که استفاده از آن‌ها نیز آسان است.

چرخ‌های گوشت دارای سه صفحه آسیاب برای تولید چرخ‌های درشت، متوسط و ریز خرد شده هستند. آنها همچنین برای کار در حالت های مختلف از جمله تنظیمات سریع، آهسته و معکوس طراحی شده اند.

حالت سریع برای چرخ کردن گوشت استفاده می شود، در حالی که دکمه حالت آهسته سوسیس را پر می کند. به طور مشابه، دکمه معکوس برای بازیابی قطعات گوشتی که در تیغه ها گیر کرده اند استفاده می شود.

چرخ‌های گوشت با لوازم جانبی متعدد، راحتی و راحتی را افزایش می‌دهند و دستگاه‌ها را همه کاره‌تر و پیشرفته‌تر می‌کنند. این لوازم جانبی ممکن است شامل یک فشار دهنده غذا برای وارد کردن بدون زحمت گوشت به چرخ چرخ و همچنین پرکننده های سوسیس با اندازه های مختلف برای تهیه سوسیس با طول ها و ضخامت های مختلف باشد.

برخی از مدل ها همچنین دارای تیغه های برش اضافی برای تولید گوشت ریز برش هستند. بنابراین، مطمئن شوید که روی یک آسیاب که شامل برخی لوازم جانبی است سرمایه گذاری کنید تا کار شما آسان تر شود.