چمن مصنوعی پالاز موکت باعث اخراج داوران شده است

با زمین‌های چمن مصنوعی پالاز موکت سرپوشیده، ورزشکاران می‌توانند در هوای بد بیرون تمرین کنند و مسابقه دهند. یک مرکز سرپوشیده برای بسیاری از سازمان‌های ورزشی برای محافظت در برابر باران یا برف ضروری است.

انواع ورزش ها وجود دارد به همین دلیل انواع سیستم های چمن مصنوعی وجود دارد. چمن مصنوعی یک سرمایه گذاری قابل توجه برای هر سازمانی است و سیستم های چمن خاص نصب شده دارای ویژگی ها و مزایای عملکرد متفاوتی خواهد بود، بنابراین انتخاب سیستم چمن مصنوعی مناسب بر اساس نیاز زمین حائز اهمیت است.

ابتدا، بیایید نگاهی به سیستم چمن مصنوعی بیاندازیم. سیستم ورزشی غالب عمدتاً از 4 قسمت تشکیل شده است: چمن مصنوعی، پرکننده، پد شوک و زیرپایه در ادامه به انواع مختلف چمن مصنوعی برای زمین های ورزشی می پردازیم.

انواع مختلفی از چمن مصنوعی برای زمین های ورزشی وجود دارد که تفاوت اصلی آن در نوع الیاف چمن است. انواع مختلف نخ چمن ویژگی های ورزشی و ظاهر متفاوتی به آن می بخشد. گزینه های اصلی فیبر چمن ما عبارتند از:

با نخ مونوفیلامنت می توان اشکال مختلفی ایجاد کرد. این امکان خلاقیت در طراحی را فراهم می کند، زیرا برخی از اشکال، مانند الماس، انعطاف پذیرتر و قوی تر از نخ های صاف تر هستند.

سطوح چمن ساخته شده از الیاف تک رشته ای برای اکثر ورزش ها، معمولاً برای زمین های فوتبال، مناسب هستند. CCGrass برای برآوردن استانداردها و نیازهای مختلف، انواع الیاف تک رشته ای را در اشکال و رنگ های مختلف تولید کرده است.

از این میان، سری Green Dura مقاوم در برابر سایش ما از محبوبیت خاصی برخوردار است. شکل پیشرفته پلیمر و الماس با ضخامت 400 میکرومتر، الیاف را بسیار بادوام می کند، عمر مفید چمن را افزایش می دهد و زمان تعویض را افزایش می دهد، که به نوبه خود مقرون به صرفه بودن کل سطح ورزش را بهبود می بخشد.