کفش ایمنی یحیی مدل hera که هر بار بعد پوشیدن رنگش عوض می شود

کفش ایمنی یحیی مدل hera با انواع ورق های فولادی موجود است. این نوع کفش های ایمنی دارای یک صفحه فولادی در زیر زیره هستند که از سوراخ شدن میخ ها توسط اشیاء نوک تیز که ممکن است هنگام عبور از آنها روی زمین باشد، جلوگیری می کند.

اگر می خواهید از سوراخ شدن ناخن ها یا میخ ها جلوگیری کنید، کفش های ایمنی با صفحات فولادی ساخته شده از فولاد با استحکام بالا را انتخاب کنید. این نوع ورق فولادی دارای مقاومت سایشی بیش از 1 میلیون سیکل است و محافظت عالی در برابر نفوذ میخ و همچنین سایر اجسام تیز دارد.

کفش ایمنی با کفی کولار یکی دیگر از انواع کفش ایمنی با این ویژگی است که محافظت خوبی در برابر نفوذ میخ و سایر اجسام تیز ایجاد می کند. کولار الیافی با استحکام کششی بالا، وزن کم و مقاومت در برابر حرارت خوب است و دارای یک کلاهک پا از کولار است که مقاومت سایشی عالی و استحکام کششی بالایی دارد.

عملکرد ضد لغزش یک عملکرد بسیار مهم در کفش ایمنی است. می تواند به جلوگیری از لغزش، زمین خوردن و سقوط کمک کند.

مقاومت در برابر لغزش توانایی یک کفش برای جلوگیری از لغزش روی سطوح راه رفتن در هنگام قرار گرفتن در معرض آب یا مایعات دیگر است. رایج ترین کفی های مقاوم در برابر لغزش از لاستیک با یک لایه اضافی از مواد دانه ای مانند کوارتز یا سیلیس ساخته می شوند که کشش اضافی را ایجاد می کنند.

کفش های ایمنی با عملکرد ضد لغزش به طور گسترده در بیمارستان ها، هتل ها، رستوران ها و مدارسی که کف های لغزنده وجود دارد که ایمنی کارگران را تهدید می کند، استفاده می شود.

عملکرد ضد لغزش یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب کفش ایمنی است زیرا این عملکرد از کارگران در هنگام راه رفتن بر روی کف مرطوب یا سطوح لغزنده در برابر لغزش محافظت می کند.

علاوه بر این، از صدمات ناشی از زمین خوردن مانند کبودی، بریدگی و رگ به رگ شدن که ممکن است هنگام افتادن افراد هنگام پوشیدن کفش های ضد لغزش ایجاد شود، جلوگیری می کند.