کفش چرم مصنوعی اسپرت موجب ارزان شدن صندل شد

اگر کسی نباشید که به طور انحصاری کفش‌های کتانی می‌پوشید، ما مطمئنیم که وقتی برای اولین بار یک جفت کفش کاملاً نو می‌پوشید، در برخی مواقع احساس ناراحتی می‌کنید.

در واقع، برخی از ما ممکن است آنقدر این را تجربه کرده باشیم که هرگز خانه را بدون آمادگی برای مقابله با تاول‌ها و دردهای «اولین پوشیدنی» ترک نمی‌کنیم یعنی اطمینان حاصل کنیم که به اندازه کافی گچ یا چسب زخم در کیف‌هایمان وجود دارد.

چرا کفش چرم مصنوعی اسپرت جدید حتی آنهایی که از چرم انعطاف‌پذیر ساخته شده‌اند در ابتدا پوشیدن آنها تقریباً همیشه ناراحت کننده است، علی‌رغم این واقعیت که ما قبل از خرید آنها را با دقت در فروشگاه امتحان کرده‌ایم؟ و شکستن آنها چه مدت باید طول بکشد، قبل از اینکه در نهایت از آنها دست بکشیم؟

جاش لئونگ، کفش‌ساز و یکی از بنیان‌گذاران برند کفش سنگاپوری Palola، پاسخ‌ها و حقایق را همراه با نکاتی در مورد اینکه چگونه پوشیدن کفش‌های جدید را کمی آسان‌تر کنیم، به ما می‌دهد.

این کاملا طبیعی است که کفش های چرمی نو در نقاط خاصی روی پا کمی سفت شوند. بنابراین هنوز از خرید خود پشیمان نشوید – ممکن است چند پوشیدن بیشتر طول بکشد تا آن کفش ها احساس راحتی بیشتری کنند. او گفت: «همه کفش‌های چرمی در طول زمان در هنگام پوشیدن کشیده می‌شوند، زیرا به شکل پا در می‌آیند.

لئونگ همچنین توضیح داد که چگونه انواع مختلفی از چرم در تولید کفش استفاده می شود و هر یک از این چرم ها می توانند به طور قابل توجهی با دیگری متفاوت به نظر برسند.

کفش‌سازان معمولاً از چرم‌هایی استفاده می‌کنند که خاصیت ارتجاعی کمتری دارند و سفت‌تر هستند، زیرا به حفظ شکل و ساختار کفش برای مدت طولانی‌تری کمک می‌کنند. استفاده از چرم بیش از حد الاستیک و منعطف ممکن است منجر به کشیده شدن بیش از حد کفش و از دست دادن شکل خود به مرور زمان شود.