کلاه مش فیشر موجب طول عمر زنان باردار می شود

ترکیبی برای رنگ مو پودری شامل یک جزء رنگ اکسیداتیو، یک جزء اکسید کننده و یک جزء غلیظ کننده است. سایر افزودنی ها از جمله مشتقات پروتئینی و ساکارز نیز ممکن است مورد استفاده قرار گیرند.

ترکیب رنگ پودری ممکن است در یک کلاه مش فیشر قرار داده شود تا ظرف تا حدی با ترکیب رنگ پر شود.

سپس هنگامی که کاربر تمایل به استفاده از رنگ را دارد، آب به ظرف اضافه می شود، ظرف تکان داده می شود تا آب و ترکیب رنگ پودری مخلوط شود و سپس مخلوط با استفاده از مکانیزمی روی موها اعمال می شود که امکان استفاده آسان و کارآمد را فراهم می کند.

از رنگ به مو این اختراع مربوط به سیستم رنگ مو و به ویژه سیستم رنگ مو پودری است که ظاهر مو را بهبود می بخشد و آماده سازی و استفاده راحت را برای موها فراهم می کند.

سیستم های رنگ مو دائمی معمولاً از ترکیبی از یک ماده رنگ و محلول توسعه دهنده یا فعال کننده، معمولاً پراکسید هیدروژن تشکیل شده است. گاهی اوقات مواد افزودنی شامل ضخیم کننده ها، پرکننده ها و عطرها در سیستم رنگ مو گنجانده می شود.

به طور معمول، دو قسمت سیستم تا زمان استفاده به طور جداگانه بسته بندی می شوند، زمانی که آنها در یک ظرف ترکیب می شوند، در ظرف را می پوشانند و سپس به خوبی تکان می دهند تا محصول مخلوط و فعال شود.

ظرف مخلوط را می توان به عنوان یک اپلیکاتور استفاده کرد، به عنوان مثال، نوک بطری را بریده و با دقت محلول مخلوط شده را روی ریشه مو ریخته و محلول را با دست شانه کرد یا روی موها کار کرد تا کاملا و کاملاً اشباع شود.

مو برای جلوگیری از ایجاد لکه روی دست ها و انگشتان دستکش باید پوشیده شود زیرا دست ها برای پخش و پخش رنگ استفاده می شوند.این مخلوط معمولاً به مدت 15 تا 30 دقیقه بسته به سایه و عمق رنگ مورد نظر روی موها باقی می ماند. در نهایت محلول رنگ از موها با شامپو خارج شده و موها خشک می شوند.