زنان باید از پایین ظاهر خود با یک پاشنه بچه گربه مانند مدل های بهاری پاستلی لباس خواب ساتن پرادا یا یک کفش چرمی مورد علاقه شروع کنند خانم پاتل از Saks پیشنهاد می‌کند PJ را با سایر لوازم کمد، مانند ژاکت کشمیری برای کنفرانس‌های ویدئویی یا کت‌های مخصوص شام برای شام در خانه، ترکیب کنید.

ماریلا روویتو، یکی از بنیانگذاران Eberjey، به زنان توصیه می‌کند که اکسسوری‌های خود را با «کمی جواهرات و لب‌های نرم» انجام دهند. و آدام سلمان، طراح نیویورکی، می گوید که با نگرش تزئین کنید.

اگر با اعتماد به نفس این کار را انجام دهید، می توانید با قتل فرار کنید.

سایر طرفداران رزرو دارند. خانم کوهن که در افتتاحیه گالری ها و جلسات داخلی نیز این لباس ها را می پوشید، گفت: «با لباس خواب به اتاق هیئت نروید، اما می توانید کاملاً به صبحانه بروید.

در حالی که آقای شوارتزمن در تعطیلات آخر هفته به لباس خواب خود اختصاص خواهد داد، او فکر می کند که PJ در محل کار یک قدم بسیار دور است. او با اشاره به اینکه شب سال نو را به سبک اسلیپی جونز گذراند، گفت: “من چند لباس خواب فانتزی دارم یا دقیق تر، کافی نیست.

خانم روویتو هر جا که تصمیم می گیرید در PJ های خود سرمایه گذاری کنید، این توصیه را ارائه می دهد: مطمئن شوید که به خوبی آراسته شده اید.

او با تمسخر گفت: “شما نمی توانید لباس خواب و سر تخت داشته باشید.” “این ترکیب خوبی نیست.” حتی ممکن است برخی بگویند که این یک جنایت است.

به نوعی، هنوز هیچ اسکاری برای خاطره انگیزترین لباس خواب های سینما وجود ندارد، بنابراین ما این وظیفه را بر عهده گرفته ایم که افتخارات را انجام دهیم.

از PJهای همسان خوشرنگ صرف نظر کنید و در عوض ست های مکملی را انتخاب کنید، مانند مجموعه های این زوج سلولوئیدی چه در حال فرار از ازدواج خود از طریق قطار یا تنبلی در روز یکشنبه، نمی توانید با چند سایز بالاتر اشتباه کنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *