در حالی که بیشتر مردم در مورد اثرات منفی بالقوه مصرف نمک بیش از حد بر فشار خون شنیده‌اند، به همان اندازه مهم است که از این واقعیت آگاه باشید که داشتن نمک سیاه پاکستان بسیار کم در رژیم غذایی می‌تواند منجر به کاهش خطرناک فشار خون شود. سدیم به تنظیم مایعات در بدن کمک می کند که برای حفظ فشار خون سالم ضروری است.

از کم آبی بدن جلوگیری می کند الکترولیت‌هایی از جمله سدیم و کلرید علاوه بر نقشی در تنظیم آب در بدن که برای هیدراته ماندن نقش کلیدی دارد، تشنگی را تحریک می‌کند، بنابراین در صورت نیاز به مصرف آب بیشتر، هوشیار می‌شوید.

به عنوان مثال، در طول خماری ممکن است متوجه شوید که هوس نمک دارید زیرا بدن شما در تلاش برای حفظ آب برای مبارزه با کم آبی بدن است.

به همین ترتیب، هنگامی که بدن شما مایعات و نمک را از طریق تعریق یا بیماری از دست داده است، ضروری است که آنها جایگزین شوند. ما در این پست وبلاگ به اهمیت نمک در رژیم غذایی شما می پردازیم.

یک خواب خوب شبانه ما می دانیم که نمک برای سالم نگه داشتن بدن ما ضروری است و بدن سیگنال هایی را در صورت نیاز به نمک بیشتر به ما می دهد.

پیشنهاد شده است که رژیم غذایی کم سدیم نیز می تواند بر کیفیت خواب تأثیر بگذارد. دانشمندان در حال تحقیق هستند که آیا سطوح پایین سدیم سرم در افراد به بی خوابی کمک می کند یا خیر.

پوستی سالم و درخشان هیدراته ماندن نیز عاملی برای داشتن پوستی سالم و درخشان است. نمک علاوه بر کمک به هیدراته ماندن، می‌تواند به روش‌های بی‌شماری به صورت خارجی روی پوست برای مزایای بیشتر استفاده شود.

دستورالعمل NHS برای بزرگسالان 6 گرم نمک در روز است که برای حفظ عملکرد سالم مایعات بدن، ماهیچه ها و فعالیت عصبی مورد نیاز است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *