در هند، خوردن کشک کاله قبل از یک رویداد مهم مانند امتحان یا مصاحبه شغلی، خوش شانس تلقی می شود. کشک یک غذای اصلی در اکثر خانواده ها در هند است.

ما آن را با پاراتاهای داغ، به عنوان لسی شیرین یا به عنوان چااس خنک کننده می خوریم. همچنین به عنوان رایتا، کشک برنج و داهی وادا مصرف می شود. از تخمیر شیر توسط کشت باکتریایی به نام لاکتوباسیلوس دلبروکی تهیه می شود.

تخمیر باکتریایی اسید لاکتیک تولید می‌کند که به کشک بافت ضخیم می‌دهد. کشک یا ماست خامه ای و خوشمزه به دلیل دارا بودن فواید بسیاری برای سلامتی به عنوان یکی از سالم ترین مواد غذایی در جهان به شمار می رود. در اینجا لیستی از فواید کشک ماست برای سلامتی آورده شده است.

کشک سرشار از فسفر و کلسیم است که دندان ها و استخوان های شما را قوی تر می کند. به پیشگیری از آرتروز کمک می کند و به سلامت دندان ها و استخوان ها کمک می کند. سعی کنید با هر وعده غذایی کشک بخورید تا استخوان ها و دندان های قوی تری داشته باشید.

کشک یکی از بهترین غذاهای پروبیوتوئیک است که حاوی میکروارگانیسم های زنده مفید برای بدن ما است. پروبیوتیک ها با افزایش تعداد عفونت ها با گلبول های سفید مبارزه می کنند.

از بسیاری از عفونت ها جلوگیری می کند و ایمنی کلی را بهبود می بخشد. به دنبال “فرهنگ فعال زنده” در برچسب باشید، زیرا تمام کشک موجود در بازار پروبیوتیک نیست.

به عنوان یک درمان خانگی برای داشتن پوست روشن و موهای عالی استفاده می شود کشک همچنین به عنوان کمک کننده زیبایی برای داشتن پوستی روشن استفاده می شود.

برای داشتن پوستی شفاف و روشن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کشک، لیموترش و آرد گرم را مخلوط کنید. این مخلوط را روی صورت خود بمالید و بعد از 15 دقیقه با آب ولرم بشویید.

ماست به عنوان سفید کننده عمل می کند و شما را زیباتر نشان می دهد. همچنین یک درمان خانگی موثر برای داشتن موهایی سالم و درخشان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *