همه چیزهایی که در مورد گلاب کاشان1401 به عنوان یک تونر عالی اشاره کردیم در کنار قابلیت های آبرسانی بی عیب و نقص گلاب است!

می‌توانید از گلاب به‌عنوان مه صورت استفاده کنید، مقداری از آن را در یکی از آن بطری‌های مسافرتی حمل کنید، و بوم کنید یک غبار با طراوت، اما طبیعی و آرام‌بخش برای فرارهای تابستانی روی صورت خود دارید! اوه، پاداش، بوی بهشتی می دهد!

گلاب به عنوان پاک کننده آرایش:

برخی از افراد به سادگی هرگز نمی توانند یک پاک کننده آرایش مناسب برای پوست خود پیدا کنند، این در واقع یک مشکل بزرگ است زیرا بسیاری از افرادی که به دلیل پاک کننده های آرایش خود دچار جوش های پوستی حساس هستند!

دیگر دلیلی وجود ندارد که پاک‌کننده‌های آرایشی تحریک‌کننده را تحمل کنید گلاب دارای خواص قابض است و هنگامی که به‌صورت آزاد با پد یا توپ پنبه‌ای روی صورت مالیده می‌شود.

می‌تواند با مخلوط شدن با روغن‌های موجود روی پوست و شکستن آن، به حل شدن آرام آرایش شما کمک کند. همه چیز، درست به عنوان یک محصول پاک کننده آرایش معمولی است.

همانطور که گفته شد، گلاب می‌تواند کثیفی‌ها و کثیفی‌های باقی‌مانده را که پاک‌کننده از بین نمی‌برد، پاک کند 2 تا 3 قاشق چایخوری گلاب را با 1 قاشق چایخوری زمین فولر مخلوط کنید، آن را مخلوط کنید تا یکدست شود و به طور یکنواخت روی صورت خود پخش کنید.

پس از استفاده، می‌توانید نواحی فوق‌العاده چرب خود را به آرامی و به‌طور مختصر ماساژ دهید، اجازه دهید مخلوط به مدت 2 دقیقه روی صورت‌تان بماند و سپس به آرامی پاک کنید با یک پارچه نرم آغشته به آب ولرم، سپس صورت خود را بشویید.

فولر زمین موجود در این پاک کننده گلاب به بیرون کشیدن سبوم و کثیفی اضافی از منافذ پوست کمک می کند زیرا بسیار جاذب است و گلاب البته در هر شرایطی با آرام کردن هرگونه التهاب و اثر بر روی جوش های روی پوست مانند یک جذابیت عمل می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *